200 de studenți de la UBB au interacționat cu 22 de companii și organizații la primul târg de voluntariat și internship din Cluj-Napoca, creat de studenți pentru studenți

Miercuri, 17 mai, s-a desfășurat InSight, primul târg de voluntariat și internship, creat de studenți pentru studenți. Evenimentul a fost pus la cale de către 6 studenți de la Publicitate, an II, alături de Centrul de Carieră FSPAC, cu scopul de a oferi o experiență directă și interactivă student-organizație/ companie.

Studenții au putut profita de peste 40 de oportunități de voluntariat, internship, part-times și full- time și au aflat ce oportunități au pentru vară-toamnă 2017. Majoritatea oportunităților identificate au fost din zona Comunicării, Marketing sau HR. Printre companiile și organizațiile participante, îi amintim pe Sykes Enterprises, Bombardier, Office Depot, IRES, Smart HR, Organizația Națională  Cercetașii Roâmniei – Scouts Cluj, AIESEC, UN Youth, We Care ș.a.

Participanții au fost întâmpinați cu un treasure-hunt cu întrebări despre organizațiile și companiile prezente, în urma căruia au câștigat și premii: vouchere la anti-cafeneaua ScoutHouse, abonamente pe 1 an la revista Sinteza, vouchere la evenimentele Business Ladies Club și Smart HR. De asemenea, participanții au avut ocazia să participe la 2 workshop-uri, dintre care unul a fost susținut de Oana Ghimbuluț, consilier în carieră CCRAMA – workshop Valorificarea experienței de Voluntariat în CV.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.