A patra editie TeCOMM – conferinta anuala a comertului online la Cluj-Napoca

Cluj-Napoca și Iași devin centrele comerțului electronic și strategiilor online prin conferința TeCOMM. Pe 30 și 31 octombrie, TeCOMM vine la Cluj și îi aduce în fața participanților pe unii dintre cei mai experimentați profesioniști în domeniu din companii precum Estèe Lauder, Google, Cargus, Fashion Days, Fan Courier, Bitdefender, F64.ro și Aoro.

TeCOMM 2014

Evenimentul aduce peste 50 de speakeri, 16 workshopuri și șase prezentări la care principalele subiecte de discuție sunt: cele mai eficiente, metode de branding & reputation, dezvoltarea unor strategii de promovare în funcție de piața țintă, cum se fac eficient reducerile de costuri, care sunt avantajele plăților online și cum poate fi crescută rata de conversie.

În Cluj-Napoca, TeCOMM este la a patra ediție, iar 2014 vine cu o premieră: prima ediție în Iași pe 6 noiembrie. Lista celor prezenți la evenimentul din capitala Moldovei cuprinde nume precum Cargus, Bitdefender, Webdigital, Naspers, Marketizator și Fan Courier. Participanții vor avea acces la informații și know-who despre cum să-şi crească vânzările, să identifice corect competitorii locali şi să utilizeze la maximum tehnicile moderne de SEO. Profesioniști precum Luke Brynley-Jones, Rob Smith, Răzvan Gavrilaş, Sergiu Draganuş şi mulți alții vor împărtăși din cunoștințele și experiența lor de search engine optimization cu participanții TeCOMM.

Înscrierile la TeCOMM se fac pe http://tecomm.ro/ şi pe http://iasi.tecomm.ro/ unde se găseşte lista completă a speakerilor la TeCOMM şi agendele zilelor în care se desfășoară conferința.

De ce TeCOMM?

Comerţul electronic creşte considerabil de la an la an, alimentat de explozia de dispozitive electronice. În această lume accelerată a tehnologizării este esenţial ca magazinele online să rămână în fruntea competiţiei pe domeniul de activitate şi să evite greşelile comune la nivel de optimizare. Motoarele de căutare și-au dezvoltat propriile servicii de publicitate și diminuează prezența site-urilor comerciale în topul rezultatelor, astfel că menţinerea statutului de competitor redutabil a devenit o adevărată provocare.

Pentru jucătorii de pe piaţa comerţului electronic, stăpânirea unor bune practici pentru creşterea vânzărilor online şi cunoaşterea celor mai noi tehnici poate asigura şi menţine un loc mai înalt în topul concurenţei.

Cosmin Dărăban, unul dintre speakerii TeCOMM Cluj, susţine că „jucătorii de pe piaţa de comerţ online au început să se adapteze nevoilor clienţilor lor. Dacă până anul trecut ei îmbunătăţeau site-urile în funcţie de preferinţele lor, acum deja discutăm despre modificări aduse în urma analizării feedback-ului din partea clienţilor, utilizatorilor”. Aceste modificări atrag după ele şi investiţii făcute de către proprietarii companiilor. Investiţia minimă necesară este de 700-800 de EURO pe lună, însă sunt cazuri de mari branduri online care folosesc 5.000-10.000 de euro lunar pentru ca site-ul să răspundă cerinţelor utilizatorilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.