Aplicația hipMenu aniversează 2 ani de existență și peste 500.000 de mese livrate clienților din Cluj și Timișoara

hipmenu-w800-h600hipMenu, cea mai importantă platformă de food ordering din Cluj-Napoca, aniversează luna acesta doi ani de existență pe piața din România și peste 500.000 de mese livrate clienților din Cluj și Timișoara. Valoarea totală a comenzilor realizate prin intermediul platformei în cei doi ani de activitate a depășit pragul de 10 milioane de lei, iar numărul acestora este în creștere constantă de la o lună la alta.

“Cifrele înregistrate până acum, dar și faptul că de doi ani am reușit să ne menținem poziția de lideri pe piața din Cluj, nu sunt decât o altă dovadă a faptului că echipa noastră poate genera, cu adevărat, rezultate pentru restaurantele care ni s-au alăturat. Suntem foarte mulțumiți de ceea ce am realizat până în prezent, iar bilanțul celor doi ani de activitate nu poate decât să ne bucure și să ne dea încrederea necesară pentru a ne extinde și spre alte teritorii din România”, a declarat Dan Klausmeier, CEO Cloud Treats România, compania care deţine platforma online hipMenu.

Potrivit acestuia, pe lângă funcționalitățile, fotografiile de foarte bună calitate și design-ul modern al aplicației, un rol foarte important în dezvoltarea business-ului l-au avut criteriile riguroase de selecție a noilor parteneri, cât și a membrilor echipei hipMenu. Astfel, decizia de a lista un nou restaurant pe platformă a fost luată întotdeauna în urma unei analize foarte atente a meniului acestuia, a calității serviciilor și a produselor pe care le oferă în mod normal clienților, aplicația dorind ca prin fiecare nou partener listat să poată oferi utilizatorilor o experiență cât mai bună și un grad de diversitate din ce în ce mai mare.

Mai mult, conform lui Dan Klausmeier, și în cazul strategiei de dezvoltare a echipei selecția este destul de riguroasă, compania punând mai mare accent pe pregătirea, instruirea și motivarea angajaților decât pe creșterea acestora din punct de vedere numeric.

“Cultura organizațională a unei companii, gradul de confort și de mulțumire a angajaților și legăturile care se crează între membrii echipei sunt esențiale în dezvoltarea oricărui business și, cu precădere, în cazul unuia orientat către client. Deși în prezent echipa hipMenu este destul de restrânsă, fiind formată din doar 14 oameni, fiecare membru reprezintă un pion cheie în cadrul strategiei noastre globale și, în continuare, vom încerca să ne dezvoltăm cu ajutorul unor oameni care să ne completeze”, a mai spus Dan Klausmeier.

În ceea ce privește investiția realizată până acum, potrivit reprezentantului companiei, în cei doi ani de activitate aplicația a beneficiat de o investiție de tip angel de peste 1 milion de euro, capital care a fost utilizat atât pentru dezvoltarea și îmbunătățirea platformei, cât și în strategia de marketing, de vânzări și de personal.

Creștere semnificativă în cel de-al doilea an de activitate

În prezent, hipMenu livrează aproximativ 2.000 de mese pe zi (1.000 comenzi) clienților din Cluj și Timișoara, însă, potrivit reprezentanților companiei, atât interesul în ceea ce privește comenzile online, cât și numărul acestora sunt într-o creștere constantă, de la o lună la alta.

Astfel, doar în ultimele 12 luni de activitate, atât volumul, cât și valoarea comenzilor efectuate prin hipMenu a crescut de peste 5 ori față de primul an de activitate, în cei doi ani valoarea totală a comenzilor ridicându-se la aproximativ 10 milioane de lei (2.2 mil. euro).

Pizza, mâncarea chinezească, indiană, orientală, ungurească, sushi-ul, diferitele varietăți de sandwich-uri și lipii sau preparatele tradiționale românești se regăsesc printre cele mai comandate feluri de mâncare de pe platformă, valoarea medie a unei comenzi situându-se între 50 și 60 de lei.

Extinderea spre alte piețe din România, următorul pas în strategia de dezvoltare a platformei

În ceea ce privește planurile de viitor, în acest an hipMenu urmărește să crească numărul de restaurante din Cluj și Timișoara cu peste 20% și, de asemenea, își propune să se extindă și în alte orașe mari din România.

“Ca în fiecare an, ne propunem să creștem cât putem de mult și sperăm ca până la finalul lui 2015 să ne depășim chiar și propriile așteptări. Suntem în permanență preocupați de îmbunătățirea relației dintre utilizator și aplicație, străduindu-ne să îi oferim acestuia o experiență cât mai bună. Chiar de curând am lansat și noile versiuni ale aplicației, disponibile utilizatorilor de iOS și Android, care vin cu îmbunătățiri considerabile la nivel de interfață și funcționalitate și, cu siguranță, în privința inovației nu ne vom opri aici”, a încheiat Dan Klausmeier.

Leave a Reply

Top