Banca Transilvania, noul sponsor al Universității Cluj

Conducerea clubului Universitatea Cluj a anunțat prin intermediul site-ului oficial un parteneriat important pentru viitorul echipei. Banca Transilvania va sprijini financiar echipa până la finalul sezonului competițional, iar în cazul salvării de la retrogradare acest parteneriat ar putea continua.

u cluj bucurie fotbalisti

Logoul “BT” va apărea pe tricourile de joc încă de la meciul de sâmbătă, 25 aprilie, cu FCSB (Steaua), de la ora 21:00, de pe Cluj Arena.

“Am găsit în Banca Transilvania un sprijin într-un moment important. Parteneriatul pe care-l avem constă într-o susţinere financiară pe care instituţia bancară o va acorda clubului. Universitatea este un brand al Transilvaniei, iar această colaborare cu BT vine să sprijine misiunea noastră în finalul acestui sezon competiţional. Suntem bucuroşi că vom juca aceste etape din Liga I şi, foarte important, finala Cupei României, având susţinerea unui brand atât de important precum Banca Transilvania”, a declarat Vlad Munteanu, administratorul special al Universităţii Cluj.

Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în funcţie de active, cu o cotă de piaţă de 9,7%. Activitatea sa este organizată pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste 6.000 de angajaţi, o reţea formată din aproape 550 de sedii şi 1,89 de milioane de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca Mondială.

Revenirea Băncii Transilvania alături de clubul universitar vine într-o perioadă în care jucătorii au restanțe salariale de aproape 4 luni, iar Florian Walter nu mai este dispus să investească în echipă.

foto: Vlad Gherman (universitateacluj.ro)

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top