Care sunt cele mai vizitate și apreciate unități hoteliere din Cluj-Napoca

În așteptarea celor 80.000 de turiști pe care autoritățile locale îi așteaptă la Cluj-Napoca în acest an cu prilejul Capitalei Europene a Tineretului, principalele unități hoteliere din oraș nu se pot lăuda cu prea mulți fani pe paginile oficiale de Facebook, rețeaua de socializare cu peste 7 milioane de utilizatori în România și nici nu dau semne că ar dori să primească mai mulți turiști. Multe dintre hotelurile clujene nu pun deloc accent pe promovarea și prezența online.

Cluj, Piata Unirii

Astfel, cel mai apreciat hotel din Cluj-Napoca este, surprinzator, Hotel Transilvania (3*, 5.427 de fani), urmat de două unități de 4 stele, Grand Hotel Napoca (3.690 fani) și City Plaza (4*, 3.503 fani), o unitate de 3 stele, Hotel Univers T (3.372 aprecieri), precum și o unitate de 5 stele, Grand Hotel Italia (3.213 fani).

Un alt hotel foarte bine cotat, clasat la 5 stele, este Opera Plaza, dar care are o prezență derizorie pe internet, având o pagina oficială de Facebook cu 1.677 de fani. Până și ponositul hotel Victoria de 3 stele este mai apreciat, 2.393 de fani, hotelul Meridian, cu 2.215 fani, Ramada (1.681 fani), Royal Classic (3*, 1.311 aprecieri) și Hotel Topaz (3*, 1.257 aprecieri). Topaz nu și-a mai actualizat pagina din luna martie 2014.

Hotelul Paradis (4*) din cartierul Mărăști are o pagină de Facebook foarte bine întreținută și cu 2.953 de fani, iar Hotelul Stil, cu 3 stele, a reușit să acumuleze 2.504 de aprecieri.

Alte unități hoteliere recunoscute, dar care „nu rup gura târgului” pe Facebook sunt Golden Tulip Ana Dome (4*, 872 de fani) și Hotelul Belvedere, care are o pagină de facebook inexistentă, cu „doar” 312 fani, neactualizată din octombrie 2014. Belvedere nu are nici măcar un site oficial.

O unitate clasată la 4 stele, dar extrem de slab „cotată” pe internet este Hotel Premier din Grigorescu, locul tradițional de cazare al sportivilor când vin la Cluj. Hotelul nu are nici măcar o pagină oficială de Facebook, iar site-ul oficial dă erori la afișarea logo-ului. De precizat că oferă totuși posibilitatea de a face rezervare online. Tot din Grigorescu, mai apreciat este Hotelul Oscar (3*, 682 aprecieri).

Unul dintre cele mai cunoscute hoteluri din Cluj, Onix (4*) se află printre cele mai puțin apreciate pe Facebook, cu 137 de fani, Hotelul Seven (3*) din Gruia a adunat 309 fani, iar Hotelul Pami (4*) dispune de 997 de fani, toate trei oferă turiștilor posibilitatea de a face o rezervare online.

Hotel Melody are un site atractiv, dar pagina oficială de Facebook nu are mai mult de 360 de fani, deși este unul dintre cele mai vechi hoteluri din Cluj. Tot în centrul orașului, pe strada Iuliu Maniu, se află o altă unitate cu tradiție, Hotel Agape, apreciat de 852 de utilizatori, însă pagina nu a mai fost actualizată de la 1 septembrie 2014. O altă unitate poziționată în centrul orașului, pe Victor Babeș, Hotel Capitolina (3*), nu a reușit să adune mai mult de 357 de aprecieri.

Hotelul Granata de 4 stele este apreciat pe Facebook de 308 persoane, iar hotelul Confort (3*) a adunat 469 de fani. Tot din zona Calea Turzii, cel mai apreciat hotel este Alex & George Boutique, cu 1.986 de fani, însă pagina nu a mai fost actualizată din februarie 2014.

Alte unităti hoteliere cu o prezență slabă pe internet sunt: Hampton by Hilton Cluj (645 aprecieri), Hotel Panorama Business Inn (4*, 264 aprecieri), Hotel Hanul Fullton (3*, 118 fani) sau Hotel Alexis (3*, 166 aprecieri).

Top check-in-uri pe Facebook

Într-un clasament al check-in-urilor date de utilizatorii rețelei de socializare, Grand Hotel Italia conduce detașat cu 32.782 de vizite, urmat de Grand Hotel Napoca cu 21.445 de vizite, City Plaza (7.763 vizite), Univers T (5.438 de vizite), Tulip Inn Sunny Hill (5.057 vizite), Premier (4.498 vizite), Ramada (3.606 vizite), Beyfin (3.084 vizite), Pami (2.754 vizite), (Victoria (2.395 vizite), Paradis (2.083 vizite), Stil (1.877 vizite) și Best Western Fusion Hotel (1.018 vizite).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.