Centrofarm inovează: singurul lanț farmaceutic care vinde produse pe Facebook, printr-o aplicație dedicată (P)

Din 23 iunie, lanțul de farmacii Centrofarm lansează aplicația “Centrofarm Fan Shop”. De acum, oricine va avea posibilitatea să cumpere produse din portofoliul Centrofarm incluse în oferte speciale, prin simpla accesare a tab-ului de shop disponibil pe pagina oficială de Facebook a farmaciei. Prin intermediul aplicației, se vor desfășura mai multe campanii promoționale, menite să promoveze produsele din oferta Centrofarm și să le ofere utilizatorilor cât mai multe beneficii la cumpărare.

centrofarm fan shop

Pentru a fi mai aproape de clienții săi, Centrofarm le oferă acestora posibilitatea să-și achiziționeze produsele preferate atunci când își petrec timpul pe Facebook și să împărtășească această experiență cu prietenii lor.

“În acest moment, Centrofarm este singurul lanț de farmacii care are o aplicație de magazin online, dedicată exclusiv fanilor săi de pe Facebook. Ideea proiectului a pornit de la nevoia noastră de a fi mai aproape de prietenii Centrofarm de pe Facebook și de a-i recompensa prin oferte exclusive și la îndemână. În acest fel, reușim să creăm o conexiune strânsă cu aceștia și să aflăm în timp real impresiile și părerile lor despre ofertele și produsele noastre. Ii invit pe fanii Centrofarm să exploreze magazinul de pe Facebook, să descopere ofertele de lansare și să rămână alături de noi pentru alte promoții și surprize pe care le pregătim pentru ei.” , a declarat Oana Iftime, Director Marketing Centrofarm.

“Aplicația care găzduiește Centrofarm Fan Shop beneficiază de o integrare deosebită cu platforma Facebook. Prin așa numita funcționalitate “Open Graph”, orice interacțiune în shop poate fi promovată ușor și vizibil către prieteni. Astfel, atunci când utilizatorul își dă acordul, în newsfeed se vor putea vedea acțiuni precum: “Alina a cumpărat produsul X din Centrofarm Fan Shop”. Aplicația propune o experiență completă de shopping, fără ca utilizatorul să fie nevoit să părăsească platforma Facebook.”, a declarat Ludwig Petre, Managing Director Tuio, agenția care a propus și a implementat conceptul Centrofarm Fan Shop.

Cum se efectuează o comandă în aplicația Centrofarm Fan Shop?

Modalitatea de achiziționare a produselor prin intermediul aplicației Centrofarm Fan Shop este foarte simplă. Utilizatorul trebuie să intre în tab-ul de shop disponibil pe pagina de Facebook Centrofarm, să își aleagă produsul de care este interesat și să vizualizeze mai multe detalii despre ofertă. Apoi, el poate să adauge produsul în wishlist sau, alternativ, în coșul de cumpărături. În plus, utilizatorul poate să se folosească de această aplicație pentru a-i face o surpriză unui prieten. Astfel, înainte de finalizarea comenzii, cumpărătorul poate selecta opțiunea de a face cadou produsul unui prieten și de a distribui coșul de cumpărături. Odată plasată comanda, livrarea se va face prin curier, în toată țara, în maxim o săptămână, în funcție de zona în care se află destinatarul.

Multe beneficii pentru utilizatorii aplicației Centrofarm Fan Shop

Fanii Centrofarm de pe Facebook care vor utiliza Centrofarm Fan Shop vor avea parte de campanii tematice și vor putea să-și achiziționeze produse aflate la oferte speciale, exclusiv în cadrul aplicației. În plus, pentru comenzile care depășesc 200 lei, cumpărătorii vor beneficia de transport gratuit.

Odată cu lansarea aplicației, utilizatorii se vor bucura de o campanie de vară, găsind în Centrofarm Fan Shop oferte și pachete promoționale Vichy și La Roche-Posay Vichy. La cumpărarea unei ape termale de 150 ml La Roche-Posay, utilizatorii vor primi cadou o apă termală de 50 ml. Mai mult, la soluția micelară de 200 ml La Roche-Posay se aplică oferta 1+1 cadou. De asemenea, la achiziționarea unei truse 2013 Vichy Normaderm Total Care 50 ml + gel 30ml sau a unei truse 2013 Vichy Normaderm, anti-age 50ml + gel 30ml, clienții vor primi o soluție micelară de 30 ml cadou. În plus, trusele 2012 Liftactiv sau Neovadiol de la Vichy vor avea prețuri reduse.

Mai mult, în prima săptămână după lansare, toți clienții care cumpără produse din Centrofarm Fan Shop vor primi câte un voucher în valoare de 30 lei, pe care îl vor putea folosi la achiziționarea produselor din farmaciile Centrofarm, fără medicamente.

Despre Centrofarm

Având peste 80 de ani de experienţă în domeniu, Centrofarm deţine în prezent 55 de farmacii, dintre care 34 în Bucureşti şi 21 în ţară. Mai mult de jumătate dintre acestea sunt poziţionate în centrele comerciale mari – un procent unic pe piaţa farmaceutică românească. Farmaciile Centrofarm au adus în exclusivitate în România branduri cu renume internaţional, precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), GoldNutrition, Purasana (suplimente alimentare) şi Lytess (textile cosmetice). Pe lângă produsele specifice oricărei farmacii, Centrofarm le oferă clienţilor şi cea mai variată gamă de produse tehnico-medicale, textile cosmetice şi echipamente medicale.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top