Cercetare de piata: Care sunt brandurile de suflet ale clujenilor?

S-a aflat care sunt brandurile preferate ale clujenilor, gratie primei cercetari de piata din Romania care analizeaza marcile preferate la nivel local, realizata de agentia de marketing Loopa.

studiu de piata branduri preferate loopa

Sub sloganul “Brandurile tale de suflet din orasul tau de suflet”, cercetarea Loopaa ofera topuri ale marcilor clujene, luand in calcul notorietatea brandurilor si frecventa de cumparare.

Potrivit rezultatelor obtinute, cel mai indragit magazin comercial este AUCHAN, urmat de Kaufland si Lidl, iar cel mai apreciat magazin de electrice si electrocasnice este Altex, urmat de Domo si eMAG.

Clujenii prefera restaurantul Marty, iar la mica distanta se situeaza KFC si Toskana.

Interservisan ocupa primul loc in topul preferintelor clujenilor la categoria centre medicale private, urmat de Regina Maria si Medstar, iar, in ceea ce priveste farmaciile, se pare ca formula perfecta e detinuta de Catena, locurile urmatoare fiind ocupate de Sensiblu si Remedium.

Categoria dedicata benzinariilor este condusa de OMV, urmat de MOL si Petrom.

In cadrul studiului, sunt evidentiate si motivele care stau la baza alegerii unui anumit brand, fie ele situationale sau emotionale, si sunt urmarite gradul de atasament fata de o marca si usurinta inlocuirii acesteia. Studiul este unul amplu, fiind chestionati peste 600 de clujeni, atat online, cat si offline.

Rezultatele integrale ale cercetarii sunt disponibile tuturor si pot fi descarcate de aici.

“La nivel de Cluj, de mult timp se simtea nevoia unui astfel de studiu. Este foarte interesant sa vezi cum a evoluat marketingul din Cluj-Napoca si sa observi cum au reusit sa se impuna brandurile in timp. Agentia Loopaa acorda o importanta deosebita partii de research in complexul proces de creare a unei strategii de marketing, iar cercetarea de fata este doar un prim pas in a descoperi realitatile economice existente, atat la nivel local, cat si national”, a declarat Victor Gavronschi, Managing Director Loopaa.

În cadrul studiului, sunt evidențiate și motivele care stau la baza alegerii unui anumit brand, situaționale sau emoționale, fiind urmărite gradul de atașament față de o marcă și ușurința înlocuirii acesteia.

Au fost chestionați peste 600 de clujeni, atât online, cât și offline iar marja de eroare este de +/-5%.

One thought on “Cercetare de piata: Care sunt brandurile de suflet ale clujenilor?

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top