CESAROM lansează noua identitate de brand şi pune accent pe flexibilitate, creativitate și profesionalism

Cesarom, membru al  grupului Lasselsberger și principalul producător local de plăci ceramice, anunță finalizarea procesului de rebranding și dezvăluie noua sa identitate care promovează flexibilitatea,  creativitatea și profesionalismul ca elemente definitorii pentru activitatea companiei.

“Decizia rebrandingului a avut la bază dorința obținerii unui brand dinamic, cu o arhitectură nouă, modernă, asociat cu imaginea unui produs fabricat în România care să convingă partenerii că produsele românești Cesarom reprezintă soluția firească pentru amenajările rezidențiale, comerciale sau industriale”, a declarat Sergiu Apolzan, Director de Vânzări şi Marketing al Lasselsberger Ceramics România.

Sergiu Apolzan

Odată cu rebrandingul, Cesarom își consolidează poziția în fața publicului ca lider inovator într-o piață extrem de dinamică atât din punct de vedere tehnic, al prețului și mai ales estetic. Inspirată din cei peste 50 ani de experiență pe piața locală, noua identitate Cesarom mizează pe creativitate, profesionalism și flexibilitate, atribute distinctive ale acestui brand.

“Noua identitate doreşte să transmită clienţilor noştri faptul că cei 50 de ani de tradiţie au ca rezultat astăzi o înţelegere profundă a necesităţilor pieţei şi a tendinţelor în amenajare ale românilor”, a mai spus Sergiu Apolzan.

Acesta a subliniat, de asemenea, că această experiență stă la baza portofoliului de produse Cesarom, creat în acord cu tendinţele internaţionale, dar adaptat la exigenţele pieţei româneşti în ceea ce priveşte gama cromatică, finisajele plăcilor, motivele decorurilor.

În plus, prin rebrandingul recent finalizat și viitoarele campanii de promovare își propune să se adreseze nu doar consumatorilor casnici, ci şi designerilor și arhitecților care consiliază amenajările rezidențiale.

Cu această ocazie, compania reînnoiește și interfața site-ului www.cesarom.ro, oferind utilizatorilor o experiență online interactivă. Toate materialele de prezentare ale companiei sunt aliniate la noua imagine, astfel încât mesajul transmis să devină unul de impact, ce defineşte trăsăturile noii imagini de brand – inventivitate, profesionalism şi responsabilitate.

Leave a Reply

Top