Clujana lansează linia de ghete flexibile şi pantofi “stiletto”

S.C. Clujana S.A., societate comercială aflata in administratia Consiliului Judeţean Cluj, anunta lansarea în magazinele proprii o noua linie de ghete flexibile şi pantofi stiletto, atât pentru femei cât şi pentru bărbaţi.

Noutatea constă în faptul că societatea Clujana S.A. este singurul producător de încălţăminte cu capital de stat din România care lansează pentru piaţa naţională, în premieră, modele de pantofi flexibili. Până acum, aceste produse erau destinate exclusiv pieţei externe, Clujana deţinând un contract de lohn pentru realizarea unor astfel de pantofi flexibili cu o companie din Italia.

În acest context, vestea bună pe care o primesc clienţii magazinelor Clujana din Transilvania o reprezintă faptul că aceste modele de încălţăminte vor fi comercializate la un preţ mult mai mic decât modelele de export prezente deja în alte magazine. Astfel, o pereche de ghete se va putea achiziţiona cu preţuri începând de la 170 de lei. Calitatea acestora este una superioară, talpa modelelor fiind realizată din cauciuc natural, fapt care conferă un confort sporit la purtare. De asemenea, feţele sunt confecţionate din piele velur, iar interiorul este căptuşit cu piele meşină.

clujana pantofi

Pe lângă aceşti pantofi flexibili, Clujana mai vine cu o noutate pentru clienţii săi. Fabrica de încălţăminte doreşte să reînvie şi să reinventeze, sub brand local, modelele de pantofi cu toc subţire, aparţinând unor creatori de modă celebri. Fie că este vorba despre modelele clasice Christian Louboutin sau cele street-chic ale lui Manolo Blahnik, promovate într-un celebru serial american, pantofii botezaţi “stiletto” în anii ’60 de către Salvadore Feragamo au cucerit femeile din toată lumea. Astfel, noua colecţie <> marca Clujana va fi lansată în curând, în toate magazinele deţinute de societate.

Clujana este un brand de tradiţie al Clujului prezent pe piaţa românească încă din anul 1911. Societatea a trecut de-a lungul anilor prin momente dificile, însă acum s-a adaptat pieţei şi încearcă să stabilească noi contacte cu pieţele din Europa (Olanda, Italia) sau chiar cu cele din Extremul Orient (Japonia). Fabrica este în plin proces de dezvoltare, produsele sale fiind prezente la târgurile de profil importante din Europa, unde se stabilesc continuu noi contacte şi parteneriate pentru furnizarea de încălțăminte.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top