Clujul dă startul proiectului “Barrier Test Mobil”

Clujul dă startul proiectului BARRIER TEST MOBIL, prima experiență de VR din România realizată de un producător de tâmplărie termo-izolantă. Într-un SHOWROOM MOBIL INTERACTIV de 20 de metri pătrați, persoanele interesate vor putea interacționa cu produsele BARRIER® și, în același timp, vor putea participa la o experiență virtuală 3D în interiorul unui camion special amenajat.

Evenimentul este organizat în perioada 26-28 mai, în parcarea de la Kaufland, din Str. Fabricii nr. 12. Echipa BARRIER® așteaptă consumatorii cu giveaways și premii constând în 5 city break-uri la Berlin. Regulamentul concursului și detaliile de participare se găsesc pe website-ul www.barrier.ro/testmobil.

“BARRIER® este soluția optimă pentru proiecte personalizate variate de tâmplarie termoizolantă care acoperă toate nevoile casei. Pentru că este un brand inovator, BARRIER® aduce în premieră în România primul showroom mobil și vă invităm să testați produsele noastre de top printr-o experiență virtuală inedită. Vom oferi participanților ochelari de realitate virtuală și îi vom invita să descarce aplicația Barrier Test Mobil de pe Google Play sau AppStore, pentru a putea trăi experiența Barrier și acasă. O echipă de 200 persoane va parcurge peste 2.930 de km în 5 luni pentru a fi mai aproape de clienți, pentru a vedea ce își doresc și pentru a le facilita interacțiunea cu produsele noastre. Le mulțumim partenerilor de la Discovery și Top Booking și celor de la Kaufland pentru găzduire”, spune Adrian Gârmacea, director general Electric Plus, deținătorul brandului BARRIER®.

BARRIER® a investit peste 150.000 de euro în această campanie. Proiectul desfășurat în parteneriat cu Discovery și Top Booking începe în Cluj pe data de 26 mai și se va derula în 16 de orașe din întreaga țară (Cluj, Sibiu, Brașov, Ploiești, Mangalia, Constanța, Tulcea, Galați, Focșani, Tecuci, Bacău, Iași, Rădăuți, Câmpulung Moldovenesc, Baia Mare, Timișoara), în perioada 26 mai – 17 septembrie 2017. În fiecare oraș, showroom-ul mobil va poposi timp de trei zile, de vineri până duminică, 10 ore în fiecare zi. În cadrul proiectului vor fi oferite peste 700 de premii.

În Cluj, BARRIER® are 2 francize, prima fiind deschisă în urmă cu 2 ani. Cele două francize sunt localizate pe Calea Florești și Calea Turzii și pun la dispoziția clienților sfaturi de specialitate și produse premium.

Electric Plus, liderul național în producția de tâmplărie termoizolantă din PVC, a înregistrat o cifră de afaceri de 23.1 milioane de euro în anul 2016, brandul său BARRIER® fiind în creștere cu 36% față de 2015. Compania a făcut în 2016 investiții de aproximativ 1.100.000 de euro, iar în 2017, compania își propune să demareze o investiție într-o nouă capacitate de producție, estimată la aproximativ 10 milioane de Euro.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top