Cosmetic Plant extinde gama de produse anticelulită ce va aduce 8% din vânzări în acest an

Cosmetic Plant, unul dintre cei mai cunoscuţi producători autohtoni de cosmetice, extinde gama de produse anticelulită cu şase noi produse şi mizează pe creşterea ponderii acesteia în totalul vânzărilor companiei. Astfel, dacă în 2014, produsele anticelulită reprezentau cca. 4% din business-ul Cosmetic Plant, în acest an  acestea vor aduce cca. 8% din vânzări.

Gama Anticelulita 2015_Cosmetic Plant

“Gama Anticelulită conținea până în acest moment 2 produse. Fiind vorba de o gamă cu un potenţial de creştere foarte mare din punct de vedere al vânzărilor, am luat decizia de a o extinde. Astfel, în acest moment, gama anticelulită cuprinde Crema anticelulită cu extract de gălbenele, existentă în portofoliu din 1999, şi şase noi produse ce au la bază ingrediente active naturale precum algele marine, cafeaua verde, ardeiul iute, cafeina şi ceaiul verde. În plus, noile produse au la bază formule moderne, fără parabeni”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Aceasta a subliniat, de asemenea, că decizia de lansa noile produse şi de a extinde Gama Anticelulită are la bază dorinţa companiei de a oferi cât mai multe soluţii clientelor, adaptate cerinţelor actuale.

“Celulita este o problemă de maximă actualitate şi constituie o preocupare pentru un număr tot mai mare de persoane de sex feminin, opt din zece femei prezentând celulită, indiferent de greutatea pe care o au. Prin urmare, am considerat că este necesar să ne extindem gama produselor anticelulită astfel încât să putem oferi soluţii cât mai potrivite şi mai personalizate pentru clientele noastre. Astfel, am regândit oferta noastră, care acum include 7 produse anticelulita, cu texturi şi ingrediente diferite în funcţie de nevoile româncelor afectate de această problemă în continuă expansiune”, a mai spus reprezentanta companiei.

Noua gamă va aduce cca. 8% din afacerile companiei

Conform afirmaţiilor reprezentantei companiei, Gama Anticelulită este una sezonieră, ce este vândută preponderent primăvara şi vara. Aceasta a subliniat, de asemenea, că noua gamă va avea în acest an o pondere de 8% din totalul vânzărilor companiei, faţă de doar 4% în 2014, urmând să crească chiar şi mai mult anul viitor.

În ceea ce priveşte business-ul companiei, Cosmetic Plant a raportat în 2014 o cifră de afaceri de 7,5 milioane de lei,  în creştere cu 6% faţă de anul precedent, iar pentru 2015 este estimat un avans cu cca. 10% al valorii.

7 produse speciale pentru preferinţe diverse

Potrivit datelor companiei, peste 80% dintre femei prezintă celulită, cauzele fiind multiple – predispoziția genetică, activitatea fizică redusă, aportul caloric mărit sau redus calitativ. Pentru a reduce apariţia acesteia trebuie acționat global, iar prin lansarea acestei game, Cosmetic Plant propune o serie de produse adaptate mai multor cerinţe.

Astfel, noua Gamă Anticelulită a Cosmetic Plant cuprinde 7 produse după cum urmează: Gel anticelulită intensiv remodelant cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită suplețe & fermitate cu cafeină și ceai verde (200 ml), Cremă anticelulită bioactivă cu extract de alge marine (200 ml), Cremă anticelulită forte cu extract de cafea verde (200 ml), Cremă anticelulită termoactivă cu extract de ardei iute (200 ml), Ulei anticelulită termoactiv cu extract de ardei iute (200 ml) şi Cremă anticelulită cu extract de gălbenele (500 ml).

“Considerăm că cel mai important atuu al acestor produse este eficacitatea lor, demonstrată prin teste, astfel încât ele într-adevăr au capacitatea de a diminua aspectul celulitei şi vor contribui la reconturarea siluetei”, a mai afirmat Susana Laszlo.

Aceasta a subliniat, de asemenea, că adaptabilitatea produselor la diferitele nevoi ale celor care se confruntă cu celulita este un alt aspect important al acestei game. Produsele se pot folosi atât acasă, cât şi la saloane, fiind ideale pentru masaj anticelulită.

În plus, produsele au texturi diferite, pentru a întâmpina nevoile persoanelor cu diferite preferinţe, noua Gamă Anticelulită cuprinzând creme, gel şi ulei. Un alt element de diferenţiere al acestor produse îl reprezintă ingredientul activ natural pe care îl au la bază: alge marine, cafea verde, ardei iute, cafeină și ceai verde, toate recunoscute pentru efectul lor anticelulitic.

Leave a Reply

Loading...
Top