Cosmetic Plant lansează o nouă gamă şi mizează pe un impact pozitiv în vânzările companiei (P)

Cosmetic Plant, unul dintre principalii jucători ai pieţei locale de cosmetice, anunţă lansarea unei noi game de produse pe bază de miere şi lăptişor de matcă şi mizează, în acest fel, pe creşterea vânzărilor şi a expunerii la raft în principalele locaţii partenere.

CP Honey Aranjament

“Suntem permanent în căutarea de noi ingrediente pe baza cărora să dezvoltăm produse inovative pentru a veni în întâmpinarea preferințelor diferite ale clientelei noastre. Dacă până acum produsele noastre se adresau cu prioritate clientelei mature, noua gamă vizează un segment de vârstă foarte larg, de la 20 la 70 de ani”, a declarat Susana Laszlo, Director General al Cosmetic Plant.

Astfel, aceasta a afirmat că, până la finele anului, Cosmetic Plant va raporta un business mai mare cu cca. 20% comparativ cu 2014, iar lansarea noii game va avea o contribuţie importantă în atingerea acestei estimări.

Potrivit Susanei Laszlo, decizia de lansare a unei astfel de game a fost luată ca urmare a interesului foarte mare observat în rândul clientelor pentru cele două ingrediente alese. Procesul de dezvoltare a reţetei şi testare a durat cca. un an, iar în acest moment produsele au ajuns deja pe rafturile din rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, diverse farmacii și magazine naturiste din țară.

“Beneficiile pe care mierea şi lăptişorul de matcă le au asupra tenului sunt foarte bine cunoscute de către majoritatea femeilor, preţurile produselor sunt accesibile, cuprinse între 9,5 şi 14,5 lei, iar ambalajele foarte atrăgătoare. Toate aceste suntem siguri că vor contribui la succesul acestei game”, a mai declarat reprezentanta companiei.

6 produse noi, speciale pentru femeile de orice vârstă

Gama Miere & Lăptişor de matcă cuprinde 6 produse care au în compoziţie extracte ale celor două ingrediente: Cremă de zi catifelantă, Cremă revitalizantă de noapte, Cremă contur ochi, Lapte demachiant hidratant, Mască hidratantă pentru față cu acţiune în 5 minute și Cremă intens hidratantă pentru mâini. Noua gamă a fost concepută pentru îngrijirea tenului normal / uscat și se adresează femeilor de orice vârstă, între 20 – 70 ani.

Mierea şi lăptişorul de matcă sunt două ingrediente naturale ale căror beneficii, atât asupra sănătăţii cât şi asupra tenului, sunt foarte bine cunoscute încă din Antichitate. Astfel, mierea conține glucoză, fructoză, vitaminele B1,2,3 și 5, calciu, fier, magneziu, potasiu, sulf, zinc și agenți antimicrobieni, care au împreună un puternic efect antioxidant, hidratant, vitaminizant, nutritiv și neutralizează radicalii liberi care intensifică îmbătrânirea pielii. Lăptișorul de matcă, denumit de către grecii antici “sursa tinereții veșnice”, este hrana exclusivă a reginei albinelor, fiind bogat în vitamine, proteine, minerale, oligoelemente și acizi grași esențiali. Datorită acestor componente, lăptișorul de matcă este ideal pentru prevenirea și tratarea ridurilor.

“Ţinând cont de toate aceste beneficii, suntem de părere că noua gamă va fi una apreciată de clientele noastre şi, datorită plajei de vârste vaste căreia se adresează, credem că va fi o atracţie pentru foarte multe femei”, a mai spus Susana Laszlo.

Crema de zi catifelantă este destinată îngrijirii tenului normal sau ușor uscat şi are la bază o structură bogată în componente care asigură hidratare, hrănire și protecție, în timp ce Crema de noapte revitalizantă are o textură bogată, crema hrănește, hidratează și revitalizează tenul în timpul somnului, pentru ca la trezire acesta să fie perfect odihnit și luminos.

Gama conţine şi Crema contur pentru ochi destinată îngrijirii zonei sensibile din jurul ochilor, care stimulează regenerarea și hidratarea pielii. Laptele demachiant hidratant, alături de Masca pentru faţă hidratantă au rolul de ca curăţa şi de a purifica tenul, oferind în acelaşi timp hidratare şi regenerare. Celor cinci produse li se adaugă şi Crema intens hidratantă pentru mâini care asigură îngrijire, protecție și hidratare de lungă durată.

Cosmetic Plant este unul dintre cei mai cunoscuţi producători de produse cosmetice din România. Afacere de familie înființată în 1991 la Cluj-Napoca, compania a adus în prim-plan calitatea produselor fabricate. Farmacista Ileana Mester, fondatoarea Cosmetic Plant, cu o experiență de peste 20 de ani în cosmetologie, a crezut în puterea pe care natura o poate conferi științei și a mizat pe folosirea ingredientelor naturale în toate produsele sale.

Recunoscută și la nivel internaţional, Cosmetic Plant a urcat în ultimii 3 ani pe podiumul World Quality Selections, cel mai important concurs internațional de calitate a produsului din lume organizat de către Monde Selection. În acest an, Crema antirid de zi BIOLIV ANTIAGING a obținut Trofeul Internațional al Înaltei Calități (International High Quality Trophy) și, pentru al treilea an consecutiv (2013, 2014 şi 2015), marele premiu Grand Gold Award. De asemenea, Crema GreenStem antiaging de zi matifiantă a câștigat, la fel ca şi în 2014, distincția Gold Award.

Compania este prezentă la nivel național în rețelele Auchan, Cora – România Hypermarche, DM DrogerieMarkt, Profi, farmaciile Catena și Remedia, Plafar și alte magazine naturiste din țară. Produsele companiei sunt prezente şi pe plan extern în țări precum Grecia, Germania, Marea Britanie, Portugalia, Republica Moldova, Iordania, Liban, Austria şi Ungaria.

În prezent, portofoliul Cosmetic Plant include peste 100 de produse, împărțite în 14 game sortimentale grupate în funcție de ingredientul activ principal (gălbenele, cătină, ulei de măsline, Q10 + ceai verde, ulei de argan etc.) sau de utilizarea produsului (protecție solară, anticelulită, îngrijirea părului).

Acestea pot fi găsite atât în cadrul rețelelor enumerate mai sus, cât și pe magazinul online al producătorului: shop.cosmeticplant.ro.

Leave a Reply

Top