Endava găzduiește primul eveniment Service Desk Institute organizat în România

Endava, una dintre companiile de servicii IT cu cea mai rapidă creștere din regiune, va găzdui, pe 8 octombrie 2015, la Cluj-Napoca, primul eveniment din România realizat în parteneriat cu organizația internațională Service Desk Institute (SDI). Evenimentul este o bună oportunitate pentru profesioniștii din industria serviciilor IT să discute cele mai recente tedințe cu tematica de service improvement.

endava

Evenimentul își propune să fie o sursă de inspirație pentru profesioniștii din departamentele de service desk din cadrul companiilor, oferindu-le acestora șansa de a fi alături de experți din industrie și posibilitatea de a-și face contacte în rândul altor specialiști din această zonă a serviciilor, de a face schimb de experiență privind provocările din industrie, de a afla despre noi abordări și idei noi, care pot fi apoi aplicate pentru îmbunătățirea zonei de service desk în companiile lor.

Discursul de deschidere al evenimentul va fi susținut de David Wright, Director of Professional Services în cadrul Service Desk Institute (SDI), iar Karen Taylor, Service Desk Improvement Consultant în cadrul SDI, va susține prezentarea ”10 Steps To Successful ITSM Software Procurement”. Printre ceilalți speakeri ai evenimentului se numără specialiști din domeniu din cadrul Endava, Sykes Enterprises Eastern Europe și BullGuard.

Evenimentul va include, de asemenea, o sesiune susținută de Andrei Postolache, leadership trainer la Introspecials, dar și un workshop interactiv, în cadrul căruia participanții vor forma grupuri mici de discuții pe teme foarte specifice, împărtășindu-și problemele cu care s-au confruntat în zona de service desk, pentru a găsi astfel soluții împreună.

“Suntem încântați să ne implicăm în realizarea acestui eveniment împreună cu Endava, o companie cu viziune în domeniu, care are o divizie de service desk în Cluj-Napoca, un hub IT important în România. Evenimentul aduce în prim plan importanța și valoarea industriei de service desk în regiune, fiind oportunitatea perfectă de a transmite misiunea SDI – aceea de a inspira specialiștii din domeniul service desk să fie excepționali!”, spune David Wright, David Wright, Director of Professional Services în cadrul SDI.

“În calitate de câștigători ai premiului SDI Best Managed Service Desk în 2014, Endava este partener al Service Desk Institute pentru desfășurarea evenimentului SDI Service Improvement în Cluj-Napoca. Evenimentul își propune să implice profesioniștii din Service Desk și să creeze un forum de discuție pe piața locală pentru a facilita colaborarea și dezvoltarea serviciilor IT din România. Parteneriatul nostru cu SDI e o dovadă a angajamentului nostru de a fi unul dintre liderii în furnizarea de service desk”, a adăugat Ovidiu Spinean, Head of Service Desk Services în cadrul Endava.

Endava a câștigat premiul pentru cel mai bun service desk în 2014, la Premiile anuale IT Service & Support, organizate de Service Desk Institute. Fiind unul dintre cele mai râvnite premii în industria de suport IT, a fost acordat ca o recunoaștere a performanței și a progresului realizat de Endava din ultimii ani în ceea ce privește zona de service desk, compania numărându-se printre finaliștii galei SDI pentru a treia oară.

Divizia de service desk a Endava asigură servicii de suport IT pentru companii de toate dimensiunile, gestionând solicitări de la peste 7.000 de utilizatori din 60 de țări. Divizia are capabilități pentru operațiuni 24×7 și mai mult de 10 limbi de circulație internațională, fiind aliniată cu practicile de service management ale ITIL (Information Technology Infrastructure Library). În fiecare lună, Service Desk-ul Endava înregistrează și răspunde la aproximativ 15.000 de solicitări, soluționând până la 90% dintre ele încă din primul nivel de suport, cu un grad de satisfacție a clienților de 90%.

Evenimentul va avea loc la sediul Endava din Cluj-Napoca, în cladirea United Business Center. Participarea este gratuită și recomandată pentru persoanele care lucrează în servicii IT și sunt interesate de subiecte legate de îmbunătățirile care pot fi aduse în zona de service desk.

Agenda evenimentului, detaliile despre speakeri și prezentări sunt disponibile aici: http://servicedeskinstitute.com/events/it-service-events/cluj-romania/agenda.

Numărul biletelor de intrare este limitat, iar cei interesați se pot înregistra la link-ul următor: http://servicedeskinstitute.com/events/book-online/book/352/.

Leave a Reply

Top