Gala Game of Tribes – o ediție de succes pentru primul eveniment de premiere a celor mai bune campanii de marketing clujene

Asociatia tinerilor profesionisti in marketing si comunicare, IAA YP Cluj a organizat marti, 30 iunie 2015, prima editie a Galei Game of Tribes cu scopul de a pune in valoare comunitatea MarCom locala si de a facilita conexiuni intre specialistii in marketing, comunicare si mediul de business.

gala game of tribes 2015

Peste 300 de participanti ne-au onorat cu prezenta. Printre ei: sustinatori ai concurentilor inscrisi in competitia Game of Tribes, pasionati de marketing si comunicare, sustinatori ai proiectelor si realizarilor Clujului.

La Gala Game of Tribes:

– s-au impartasit povesti nespuse de marketing in cadrul unui show epic realizat de moderatorii nostri: Bogdan Bob Radulescu si Tibi Codorean;
– s-au impartasit povesti nespuse din spatele realizarii acestui proiect de catre echipa IAA YP Cluj ;
– s-au prezentat campaniile concurente si au fost premiate cele 14 castigatoare, impreuna cu triburile de marketing din spatele lor. Publicul a ascultat cu interes povestea nespusa a acestora, o data cu inmanarea trofeelor si diplomelor;
– publicul a fost provocat sa-si desemneze proprii castigatori prin votul live de la gala;
– participantii s-au bucurat de surprizele pregatite de partenerii tribului IAA YP, inclusiv de premiile oferite.
– publicul s-a bucurat de spectacolul muzical de inchidere a galei, oferit de trupa Royal Avenue.

Cei 35 de concurenti inscrisi sunt cu totii castigatori, pentru ca au acceptat provocarea de a impartasi public campaniile de succes realizate, de a dezvalui povesti nespuse din spatele acestora si de a pune in lumina reflectoarelor echipele responsabile. impreuna au unit tribul de marketing al Clujului prinputerea exemplului, prin colaborare si colegialitate.

Lista premiantilor este:

Sectiunea Agentii, campanii online | D’Avantage Consult – Campania ClujANA Dental selfie

Sectiunea Agentii, campanii PR & neconventionale | LoopaaMarCom – Campania Denso Automotive Profi Autoshow Polonia
Sectiunea Agentii, campanii de promovare a agentiei | LoopaaMarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics
Sectiunea Companii, campanii de comunicare | tigari electronice Vips e-Lichide – Campania VIPS, the vaping experience
Sectiunea ONG-uri si asociatii, campanii pentru evenimente | Asociatia Filarmonia – Campania Scena Verde – Reciclam pentru cultura
Sectiunea ONG-uri si asociatii, campanii pentru proiecte | Fundasia Parinti din Romania – Campania Peditel1791 Urgente si sfat medical pedriatic non-stop
Sectiunea Institutii, campanii de comunicare | Transylvania College – Campania Cu ce te ajuta scoala sa iti transformi visul in realitate
Sectiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui festival, spectacol, concert | Boiler Events – Campania Electric Castle Festival – Bigger / stronger / better 2014
Sectiunea Organizatori evenimente, campanii de promovare al unui eveniment de business | Libero Events – Campania TeCOMMsi Markday
Sectiunea Campanii de branding al Clujului, campanii de branding local | Loopaa MarCom – Campania Brandurile tale de suflet din orasul tau de suflet, Cluj-Napoca
Premiu de apreciere IAA YP Cluj | Primaria Cluj-Napoca – Campania We Love Eating.
Votul live al publicului , locul 1 | Beard Brothers – Campania Catch a smile day
Votul live al publicului, locul 2 | Fundatia Parinti din Romania – Campania Peditel 1791 Urgente si sfat medical pedriatic non-stop
Votul live al publicului, locul 3 | LoopaaMarCom – Campania de lansare a catalogului MarComics.

Poze de la eveniment – sunt disponibile AICI. Detalii pe www.GoT.marketing-tribe.ro .

Informatii despre procesul de jurizare, precum si lista de concurenti si punctajele obtinute de fiecare – sunt disponibile in raportul competitiei Game of Tribes, la bit.ly/GoT-Raport-Competitie.

Game of Tribes a reprezentat o initiativa unica pe piata de marketing locala, primul concurs al celor bune campanii de promovare clujene realizate in ultimii 2 ani. Campaniile inscrise au fost jurizate de o comisie formata din specialisti MarCom de renume: Cristian China Birta, Managing Partner Kooperativa.ro, blogger Chinezu.eu; Dan Petre, Managing Partener D&D Research; Hortensia Nastase, Vice President Lowe Grup; Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett; Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions Romania.

Leave a Reply

Top