Levente Hugo Bara, Directorul General Supremia Grup, este Antreprenorul anului 2015 în România

Liderul sectorului de ingrediente alimentare din România, antreprenorul Levente Hugo Bara, va reprezenta țara noastră în finala competiției EY World Entrepreneur Of The Year.

Levente Hugo Bara EOY 2015

Levente Hugo Bara, omul de afaceri din spatele afacerii Supremia Grup, a fost desemnat aseară, în cadrul unei ceremonii de gală, câștigătorul competiției EY Entrepreneur Of The Year – România 2015. Antreprenorul a concurat alături de alți 47 lideri de business în cadrul programului organizat de EY România și va reprezenta țara noastră în finala mondială EY World Entrepreneur Of The Year, unde va intra în competiție alături de antreprenori din peste 60 de țări.

Supremia Grup este jucătorul numărul unu al pieței de ingrediente alimentare din România și unul dintre jucătorii importanți la nivelul pieței europene. Grupul are 280 angajați, exportă pe 4 continente și achiziționează materie primă din 80 de țări. Cifra de afaceri a atins deja 35 milioane EUR în 2015, Levente Hugo Bara estimând o cifră de afaceri de 38 milioane EUR până la sfârșitul anului.

De asemenea, în cadrul ceremoniei la care au participat peste 200 de reprezentanți ai comunității de business, Dan Isai, CEO Salad Box, a primit titlul Emerging Entrepreneur Of The Year, iar Cristian Ispas, Director General Motivation, a primit titlul Social Entrepreneur Of The Year.

Salad Box, compania creată de Dan Isai în 2012, este în prezent al treilea lanț de restaurante fast-food ca mărime din România. În 2015, veniturile Salad Box sunt estimate să ajungă la 14 milioane EUR, după ce în 2014 compania a înregistrat vânzări de 8,6 milioane de EUR. Pentru perioada următoare, strategia companiei se va concentra pe extinderea afacerii atât pe piața internă, cât și în afara țării, Salad Box fiind deja prezentă pe piețele din Ungaria și Germania.

La o cifră de afaceri de 2,8 milioane EUR și un profit de 0,67 milioane EUR în 2014, Motivation SRL asigură aproximativ un sfert din bugetul fundației cu același nume. În 2014, Motivation SRL a vândut la nivel național, prin cele 15 echipe regionale, 1.186 scaune rulante pentru persoane cu dizabilități, aproape dublu față de 2010. Profitul Motivation este investit în derularea de programe pentru creșterea gradului de integrare și incluziune în comunitate a persoanelor cu dizabilități.

Antreprenorii sunt cei care percep oportunități acolo unde alții văd obstacole, de aceea contribuie mai mult ca oricare alt grup la bunăstarea economică și la crearea de locuri de muncă. Vreau să îi felicit pe câștigători și pe toți cei 48 de concurenți deopotrivă, pentru viziunea și pasiunea investite în afacerile pe care le-au dezvoltat, a spus Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România.

Juriul EY Entrepreneur Of The Year – România 2015

Pentru selectarea câştigătorilor, juriul a examinat fiecare aplicaţie pe baza a şase criterii: spiritul antreprenorial, performanţa financiară, direcţia strategică, impactul asupra comunităţii, capacitatea de inovare şi integritatea personală.

Juriul care a stabilit finaliştii competiţiei şi a ales câştigătorii competiţiei Entrepreneur Of The Year este alcătuit din lideri ai comunității de afaceri din România:

  • Mircea Tudor, Președinte MB Telecom, câștigătorul marelui premiu în 2014 – Președintele juriului
  • Marius Ștefan, CEO Autonom Rent a Car și unul dintre cei 6 finaliști ai primei ediții Entrepreneur Of The Year România
  • Mihai Marcu, Președinte Medlife, membru al juriului și la ediția 2014 a competiției
  • Cornel Marian, Managing Partner Oresa Ventures, membru al juriului și la ediția 2014 a competiției
  • Omer Tetik, Director General Banca Transilvania, membru al juriului și la ediția 2014 a competiției

Cine sunt antreprenorii care au concurat în cadrul competiției EY Entrepreneur Of The Year – România 2015

La ediția 2015 a competiției s-au înscris 60 de oameni de afaceri, față de 50 la prima ediție, organizată anul trecut. 48 de antreprenori români au rămas în competiția națională EY Entrepreneur Of The Year, după verificarea îndeplinirii condițiilor de eligibilitate, față de 40 de antreprenori în 2014. Companiile antreprenorilor eligibili totalizează venituri de 1,2 miliarde EUR și 9.000 de angajați, cu venituri medii de 27 milioane de EUR pe companie și un număr mediu de 200 de angajați în 2014. Antreprenorii au dezvoltat companii în sectoare diverse, de la produse de larg consum, agricultură și construcții, la servicii profesionale, tehnologie și telecomunicații.

Finaliştii EY Entrepreneur Of The Year au fost următorii:

  • Levente Hugo Bara, Supremia Grup
  • Vasile Armenean, Betty Ice
  • Doina Cepalis, Te-Rox Prod
  • Philip Cox, Cramele Recaș
  • Florin Madar, Temad Grup
  • Marinela și Ion Dragoi, Pet Star Holding

Castigatori EOY 2015

Cele trei premii la categoria Emerging Entrepreneur Of The Year au fost:

    • Dan Isai, Salad Box – câștigător al titlului Emerging Entrepreneur Of The Year
    • Monica Cadogan, Vivre Deco – locul al doilea
    • Horațiu Țepes, Bilka Steel– locul al treilea

Din 2014, competiţia EY Entrepreneur Of The Year, singura competiţie antreprenorială care se organizează la nivel global, are loc şi în România. EY Entrepreneur of The Year se organizează în 145 de oraşe din 60 de ţări de aproape 30 de ani şi premiază antreprenorii pentru viziunea şi direcţia strategică cu care îşi cresc afacerile, pentru puterea de a inova, integritatea personală şi, nu în ultimul rând, pentru impactul pozitiv asupra comunităţii.

În acest an, 6 companii s-au alăturat ca sponsori ai competiției EY Entrepreneur Of The Year – România 2015: DAAS International Group, Vodafone România, Grupul City Grill, Daw Bența România și AROBS Transilvania Software, iar sponsor principal este compania FAN Courier.

„Ne-am bucurat să observăm la cei 48 de antreprenori concurenți dorința de a-i inspira pe tinerii români, pentru ca aceștia să își urmeze propriile aspirații fără complexe, și dorința de a vedea România pusă pe harta antreprenoriatului mondial. Marea majoritate a afacerilor concurente au crescut organic, prin propriile forțe, dar am văzut un interes din ce în ce mai mare pentru extinderea pe piețele externe – la nivel regional, european sau chiar mondial„, a spus Alexandru Lupea, Partener și Strategic Growth Markets Leader, EY România.

Pentru mai multe detalii despre program vă rugăm accesaţi http://www.eyromania.ro/eoty-2015

infografic EOY 2015 RO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.