Organizatorii UNTOLD și Neversea: “La începutul lunii februarie vom anunța primii artiști. Vor fi și nume mari” – Propuneri de francizare din Europa și Asia!

Doi dintre organizatorii principali ai festivalurilor UNTOLD și Neversea, Bogdan Rădulescu și Eduard Chereji, au răspuns întrebărilor jurnaliștilor Digi 24 în emisiunea Față în față și au oferit primele detalii despre ediția aniversară UNTOLD de anul acesta, precum și o serie de informații de culise.

Cei doi au declarat că primii artiști vor fi anunțați la începutul lunii februarie, iar line-up-ul va conține și alte nume mari din industria muzicală, pe lângă artiștii din sectorul EDM care au fost prezenți la edițiile trecute.

“Dacă ar fi să mă refer strict la mine, pe plan personal, prins în foarte multe ore de muncă și agitația specifică unui astfel de proiect, cred că după 2 ani am început să văd că de fapt începe să fie tot mai mare și mai mare din mai multe puncte de vedere, ecoul și influența pe care o avem în rândul tinerilor. Cred că asta e cel mai bun atuu al festivalului, că a devenit un brand, care aduce fericire și o experiență extraordinară.

La prima ediție ne era greu să aducem marile branduri în ograda noastră pentru că nu reușeam să transmite anvergura proiectului gândit de noi.

Noi am privit altfel lucrurile, noi am fost primii care am încurajat brandurile să investească în experiențele pe care le oferă utilizatorilor”, a susținut Rădulescu.

Publicul de festival caută experiențe

“În marea majoritate publicul este format din tineri faini care urmăresc cele mai noi tendințe în entertainmentul internațional și caută experiențe. Practic, dacă acum 4-5 ani de zile ne uitam la achiziția cât mai multe lucruri, acum tinerii au observat că decât să cheltuie de 4 ori mai mult pe o pereche de teniși, ci să meargă la un festival sau într-o excursie”, a mai precizat Bogdan Rădulescu.

Investiții de peste 20 milioane de euro pentru edițiile de anul trecut UNTOLD și Neversea

“UNTOLD 2018 a însemnat o investiție din partea noastră de 14 milioane euro, iar Neversea de circa 7 milioane de euro“, a mai anunțat Rădulescu.

Întrebați de jurnaliști câți oameni lucrează pentru cele două evenimente, aceștia au spus peste 7000 de oameni la UNTOLD și 5000 la Neversea.

“A aduce oameni care au experiență a fost pentru noi o provocare de la prima ediție, mai ales că în România acest domeniu nu era foarte dezvoltat. Am adus și specialiști din străinătate în domenii unde nu suntem atât de dezvoltați”, a susținut directorul de comunicare.

Propuneri de francizare din Europa și Asia

Succesul celor două festivaluri din România a atras atenția și altor țări de a franciza brandurile. “Am primit propouneri de la trei țări din Europa și trei din Asia. Ne bucurăm că există interes și analizăm aceste propuneri. Vom realiza și un audit al brandurilor”, a precizat Chereji.

Despre tarifele artiștilor

“Prețurile pe care ei le stabilesc sunt diferite puțin față de modurile de standardizare a pieței din România. Ei au un algoritm pe care și-l calculează. Dacă un festival crește de la 2-300.000 de participanți, artistul își face un calcul la numărul de bilete vândute și numărul de participanți”, a declarat Edy Chereji.

Ediția aniversară cu numărul cinci a festivalului UNTOLD va avea loc în perioada 1-4 august 2019, iar ediția a treia de Neversea la Constanța a fost programată în perioada 4-7 iulie 2019.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top