Principalele obiective turistice și evenimente ale Clujului, promovare la Târgul de Turism al României din București

Consiliul Judeţean Cluj și Primăria Municipiul Cluj-Napoca participă, în perioada 12-15 martie 2015, la ediţia de primăvară a Târgului de Turism al României, eveniment care are loc la Centrul Expoziţional “Romexpo” din Bucureşti.

Scopul acestei participări reprezintă promovarea obiectivelor turistice din judeţul Cluj şi din municipiul Cluj-Napoca, precum şi a evenimentelor cultural-artistice care se vor desfăşura pe parcursul anului 2015, anul în care Clujul e desemnat Capitală Europeană a Tineretului. Totodată, participarea la târgul de Turism al României are ca şi scop susţinerea candidaturii Clujului la obţinerea titulaturii de Capitală Culturală Europeană în anul 2021.

O atracţie importantă a standului comun al celor două instituţii publice clujene, care se bucură de aprecierea vizitatorilor, sunt spectacolele interactive organizate de reprezentanţii festivalului Untold şi ai Electric Castle, cel mai mare festival de muzică electronică din România, eveniment ajuns la ediţia a III-a.

Cele patru zile dedicate evenimentului înseamnă un efort comun de interacţiune directă cu participanţii şi de promovare a celor mai reprezentative obiective şi atracţii turistice ale judeţului Cluj, precum: Salina Turda, Rezervaţia Naturală Cheile Turzii, Castrul roman Potaissa, Muzeul memorial Octavian Goga de la Ciucea, Cetatea din Bologa, Castelele Banffy din Răscruci şi Bonţida, Bisericile din localităţile Feleacu, Vad, Mănăstireni, Sic şi Nicula ş.a.. şi ale municipiului Cluj-Napoca: Centrul istoric, Pieţe şi zone pietonale, muzee, edificii religioase, trasee turistice tematice (Clujul Gotic, Clujul Baroc, Clujul Renascentist, etc). Promovarea a fost realizată prin oferirea de informaţii privind programul celor mai importante evenimente care se vor desfăşura anul acesta precum şi prin materiale de promovare a ofertei turistice din judeţul Cluj şi municipiul Cluj-Napoca constând în albume, pliante, broşuri, carneţele magnetice, semne de carte, etc.

Tot în cadrul standului, pe perioada târgului, rulează pe un ecran digital programul Kinect, precum şi filmuleţe interactive, acestea fiind o modalitate inedită de promovare prin care vizitatorii târgului interacţionează cu atracţiile turistice din oraş şi judeţ.

Leave a Reply

Loading...
Top