Programul de lucru al Primăriei Cluj-Napoca în primele zile ale lui 2017!

Prima zi de lucru cu publicul în anul 2017 este 3 ianuarie 2017, începând cu ora 8.30 la Centrul de Informare pentru Cetăţeni, str. Moţilor nr.7 şi ora 8.00 la primăriile de cartier Mănăştur, Zorilor, Grigorescu, Iris, Mărăşti, Gheorgheni şi Someşeni.

Astfel, în perioada 3 – 4 ianuarie 2017, activitatea de la ghişeele instituţiei din Piaţa Unirii nr. 1 de încasare a taxelor şi impozitelor locale şi de eliberare a certificatelor de atestare fiscală va fi întreruptă, datorită operaţiunilor necesare închiderii anului fiscal 2016 şi deschiderii anului fiscal 2017, informează Primăria municipiului Cluj-Napoca.

În zilele de 3 şi 4 ianuarie 2017 se vor putea achita doar taxele de liberă trecere, de urbanism, de evidenţă a populaţiei, judiciare şi extrajuridiciare de timbru, rate, chirii, locuinţe şi teren, precum şi amenzile, la ghişeele Centrului de Informare pentru Cetăţeni, de pe strada Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier.

Programul de încasare a impozitelor şi taxelor va fi reluat începând de joi, 5 ianuarie 2017, la toate ghişeele instituţiei (Piaţa Unirii nr. 1, Moţilor nr. 7 şi la primăriile de cartier).

Solicitările de acordare a facilităţilor la plata impozitului/taxei pe clădiri/teren (scutiri şi/sau reduceri) pentru anul 2017, însoţite de documentele justificative (emise până la data de 31 decembrie 2016) se depun până la data de 31.12.2016. Declaraţiile de impunere însoţite de documentele justificative -pentru stabilirera valorii impozabile a clădirilor nerezidenţiale – se depun până la data de 31.03.2017.

În perioada 28.12.2016 – 04.01.2017, amenzile şi autorizaţiile de liberă trecere se vor putea achita şi online. Contribuabilii persoane fizice şi juridice pot solicita înregistrarea ca utilizator al sistemului electronic de încasare a impozitelor şi taxelor locale. Informaţii privind procedura şi actele necesare se găsesc pe site-ul primariei www.primariaclujnapoca.ro, secţiunea Taxe şi impozite.

Până în prezent, la Cluj-Napoca, impozitele locale pe anul 2016 au fost achitate în proporţie de aproximativ 85% de persoanele fizice şi de aproximativ 90% de persoanele juridice.

Modalităţile de plată a taxelor şi impozitelor locale puse la dispoziţie de Primăria Cluj-Napoca sunt următoarele:

  • direct la ghişeele instituţiei numerar sau cu card bancar;
  • online, pe site-ul www.primariaclujnapoca.ro sau pe www.ghiseul.ro;
  • online, cu ajutorul codului QR de pe înştiinţarea de plată a impozitelor.

De asemenea, precizăm faptul că de marţi, 3 ianuarie 2017, se pot depune solicitări pentru eliberarea abonamentelor de parcare, în timp ce taxa abonamentelor de parcare se poate achita începând de joi, 5 ianuarie 2017 şi până la sfârşitul lunii martie 2017.

Leave a Reply

Loading...
Top