Raed Arafat a pierdut procesul cu jurnalistul Liviu Alexa

Tribunalul Cluj a respins vineri acțiune de solicitare de daune de imagine, introdusă de medicul Raed Arafat, fondatorul SMURD, față de jurnalistul Liviu Alexa, scrie Ora de CLUJ.

raed arafat

Ca urmare a articolului apărut în publicația Ziar de Cluj din data de 22 ianuarie 2014, scris de Liviu Alexa, prin care jurnalistul demonstrează că Arafat ar fi sprijinit firma Deltamed în câştigarea unor licitaţii pentru furnizarea de ambulanţe, în vremea în care ocupa funcţia de secretar de stat, societatea fiind controlată de Dan Gorgan, un apropiat al acestuia, fondatorul SMURD la acționat în judecată pe Alexa și i-a cerut daune morale de 100.000 de euro.

Medicul s-a prezentat la toate termenele de judecată.

Avocatul lui Arafat a cerut la ultimul termen extinderea acţiunii şi asupra firmei Call Mania SRL, pe care o suspectează că ar sta în spatele publicației, pe baza cererii de înregistrare a mărcii Ziar de Cluj, în data de 18 septembrie 2014, dar magistratul a respins cererea ca tardiv formulată.

Decizia Tribunalului poate fi atacată cu apel, în termen de 30 de zile de la comunicare.

Raed Arafat va trebui să îi plătească lui Liviu Alexa suma de 1860 lei, cheltuieli de judecată.

Societatea Call Mania SRL deținută de patronul Ziar de Cluj și care a fost vizată de Arafat a avut pe 2013 o cifră de afaceri de 3.024.345 lei și pierderi de 1.096.079. Firma a fost înființată în 2004 și a avut în 2012 o cifră de afaceri de 4.742.011 lei și un profit de 709.062 lei.

Leave a Reply

Loading...
Top