“Servus! Culturile se intalnesc la Cluj”, noua campanie de comunicare pentru proiectul Cluj Capitala Culturala 2021!

Reprezentantii Asociatiei Cluj-Napoca 2021 au lansat o noua campanie vizuala de comunicare pentru candidatura orasului la titlul de Capitala Culturala Europeana in 2021. 

Orașul “joacă această finală cu titlul pe masă”, cum s-ar spune in sport. De aceea, orientarea acestei noi campanii este spre public, spre suporteri, iar din acest punct de vedere, comunicarea se dorește a fi un prilej pentru trăirea comună (și comunitară) a unei stări privilegiate, așa-numita “stare de deschidere”.

“Este, practic, atuul nostru ca oraș dinaintea juriului, valoare exprimată și prin conceptul aplicației noastre în concurs, respectiv „East of West”. Campania își propune să scoată în evidenţă ceea ce, paradoxal, în loc să dezbine, leagă acest oraș: diferențele. Din acest punct de vedere, Clujul joacă acest avantaj mergând pe mâna întâlnirii şi dialogului între culturi. De aici, și sloganul proiectului nostru: <Servus!>

Cultura înseamnă culturi şi mesajul campaniei pune în valoare ideea de întâlnire, de deschidere. Deschidere atât a noastră în raport cu noi înșine, cât și cu inevitabilul Celălalt. A-l afirma pe “celălalt” e un mod mai profund de a mă afirma pe ‘mine’. Avem ocazia de a construi o memorie colectivă comună şi titlul ne va ajuta s-o consolidăm.

Invariabil, culturile se întâlnesc şi intră în dialog…”, transmite Asociatia Cluj-Napoca 2021.

Proiect realizat de catre agentia de branding si comunicare Kumpania, cu sprijinul Primăriei şi Consiliului Local Cluj-Napoca.

vizual 1

vizual 3

vizual 2

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top