Sistem de parcare defectuos în Clujul “smart” – Un şofer a fost amendat de Poliţia Locală la 10 minute după ce a trimis un SMS pentru parcare pe strada Baba Novac!

Dincolo de acţiunile pozitive de PR şi de comunicatele de presă laudative trimise de reprezentanţii municipalităţii, sistemul automatizat de parcare are în continuare mari problene şi funcţionează defectuos. Un clujean a trimis o sesizare la Primăria Cluj-Napoca pentru faptul că a fost amendat de Poliţia Locală la 10 minute după ce a trimis un SMS pentru plata parcării pe strada Baba Novac din centrul oraşului.

Clujeanul a vrut să se adreseze unui reprezentant al primăriei pentru a rezolva această situaţie pe cale amiabilă şi a sunat la numărul dedicat problemelor cetăţeneşti, 0264-955, dar în bunul stil caracteristic românesc nu a răspuns nimeni, deşi acesta a sunat de două ori, după cum bine se poate vedea în captura de mai jos.

“Va adresez o sesizare cu privire la modul defectuos in care functioneaza serviciul de parcare prin SMS a orasului “SMART” Cluj-Napoca.

In cursul zilei de ieri 14.11.2018, am parcat autoturismul cu nr de inmatriculare B93WIT in zona Baba Novac. Am trimis SMS pentru parcare, la ora 14:27, pentru Zona 1, parcare 1h, asa cum se vede si in imaginea atasata. Evident, cand m-am intors, am constatat o amenda prin proces seria AA nr. 63130, pentru stationare fara tichet, emisa la ora 14:37, adica dupa 10 minute dupa ce am parcat masina si am trimis SMS-ul.

Mai mult, am sunat la numarul scurt 0264-955, indicat pe proces, unde evident nu raspunde nimeni deoarece toti operatorii sunt ocupati, singura varianta fiind sa dau curs unei invitatii pt data de azi 15.11, orele 10-11, ca sa explic domnului politist local Cavacean Radu, cum sa-si respecte atributiile de servici.

Solicit confirmare in scris a anularii acestui proces verbal, deoarece dupa gradul de implicare si competenta al angajatiilor primariei cluj napoca, ma pot trezi la sfarsit de an ca am amenzi neachitate.

Este regretabil faptul ca titulatura de “smart city” al acestui oras este praf in ochi, doar o strategie de PR, in realitate, serviciul SMS nu functioneaza, la numerele de telefon NU raspunde nimeni, esti invitat sa-ti pierzi ore din programul de lucru din cauza incompetentei unui angajat”, a scris clujeanul în sesizarea trimisă atât Primăriei Cluj-Napoca, cât şi presei locale.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top