Târgul Tradițional de Mărțișor – ediția a II-a – revine la Muzeul Etnografic al Transilvaniei

Muzeul Etnografic al Transilvaniei va organiza în perioada 26 februarie – 2 martie 2018, a doua ediție a Târgului Tradițional de Mărțisor, în curtea palatului Reduta, Cluj Napoca, Str. Memorandumului nr. 21.

Prima ediție a Târgului Tradițional de Mărțișor a fost un succes iar participanții, fie ei meșteșugari, artiști plastici, cumpărători sau vizitatori, au încurajat și susținut organizatorii pentru a face din acest târg o tradiție și un eveniment anual de referintă în viața culturală clujeană. Așadar, cea de a doua ediție a târgului este în plină pregătire, și va reuni artizani, mesteșugari, creatori ai unor mărțișoare de calitate, lucrate manual cu multă atenție și dăruire.

Organizatorul, Muzeul Etnografic al Transilvaniei, va face o selecție a participanților în baza criteriilor de originalitate, creativitate, diversitate, respectarea tehnicilor tradiționale sau reinterpretarea modernă a acestora, care trebuie să se regăsească în mărțișoarele prezentate.

Date necesare înscrierii la târg:

Înscrierea la târg se face pe baza unui e-mail trimis la adresa: targuri.met@gmail.com până in data de 12 februarie 2018, e-mail care trebuie să conțină următoarele date:

– numele participantului și datele de contact ale acestuia (inclusiv număr de telefon)
– fotografii la o rezoluție cât mai bună cu mărțișoarele cu care dorește să participe la târg (fiind un târg cu specific de Mărtișor, nu acceptăm comercializarea obiectelor și produselor care nu se încadrează în această categorie)
– link-uri spre site/blog/pagina de facebook a acestuia (acolo unde este cazul)

Selectarea participanților se va face până în data de 16 februarie 2018, urmând ca aceștia sa fie anunțați de rezultat prin e-mail.

Detalii organizatorice:

– standurile vor fi amplasate în curtea interioară a MET, Cluj Napoca, Str. Memorandumului nr. 21
– se vor folosi pavilioane albe de 3 x 3 m, fiecare participant având la dispoziție un spațiu de expunere de 1,5 m (2 paticipanți în fiecare pavilion). Organizatorul nu pune la dispoziția participanților pavilioane.
– Muzeul pune la dispoziția participanților sursă de curent, expozanții fiind liberi să își lumineze și amenajeze personalizat standurile;
– muzeul nu pune la dispoziția participantilor mese, scaune, șevalete si alte obiecte pentru expunere, fiecare participant este rugat sa își aducă logistica necesară expunerii și vânzării
– participanții își pot depozita lucrurile în curtea muzeului, aceasta închizându-se pe timpul nopții. Depozitarea se face însă pe proprie răspundere
– programul de vizitare a târgului este zilnic între orele 10:00-18:00, participanții sunt rugați să ajungă în fiecare dimineață cel târziu la ora 9:30

Costul taxei de participare la târg: 150 lei/participant.

Pentru informații la zi despre organizare, vă rugăm să urmăriți pagina de facebook a evenimentului.

Leave a Reply

Top