Telekom România, noul sponsor principal al echipe naționale de fotbal a României

Federația Română de Fotbal anunță că a semnat un parteneriat strategic cu compania Telekom România care  devine sponsorul principal al echipei naționale de fotbal a României.

picture-FRF_Telekom.jpg-604-423-1-85

Parteneriatul dintre Federația Română de Fotbal și Telekom este valabil pentru o perioadă de doi ani, cu posibilitate de prelungire.

Acest parteneriat marchează prima implicare a grupului pe piața sportivă sub noul brand și prevede bonusuri de performanță sportivă, aspect ce confirmă viziunea comună pe care o împărtășesc Federația Română de Fotbal și Telekom Romania despre ceea ce înseamnă evoluția fotbalului și a organizației suport care face jocul posibil.

FRF s-a transformat într-un partener credibil și foarte atractiv pentru piața de business din România, prin calitatea și numărul parteneriatelor deja semnate, demonstrând că își urmărește consecvent obiectivul strategic de a asigura cele mai bune condiții pentru performanță tuturor echipelor reprezentative și tot sprijinul necesar echipei naționale de seniori în perspectiva  Campionatului European din 2016 și a Campionatului Mondial din 2018.

Federația Română de Fotbal și Telekom Romania își doresc să aducă cele mai frumoase Experiențe Împreună pentru români!

“Federația Română de Fotbal primește astăzi alături un partener deosebit de important care împărtășește valorile și principiile pe care ni le-am asumat în drumul spre performanță. Telekom Romania devine sponsorul principal al echipei naționale de fotbal și, astfel, confirmă viziunea noastră privind dezvoltarea fotbalului din România. Sunt convins că ne vom bucura împreună de cele mai frumoase rezultate ale „tricolorilor” și îi vom face pe români să fie mândri de performerii ei!Bun venit, Telekom România, în familia fotbalului românesc!”, a declarat Răzvan Burleanu, Președintele Federației Române de Fotbal

“Telekom și Echipa Națională de Fotbal împărtășesc aceleași valori: fair-play, integritate, dorința puternică de a reuși. Este o onoare să fim sponsorul principal al reprezentantei naționale la fotbal și să susținem echipa pe drumul spre victorie, alături de milioanele de suporteri români. Pentru Telekom, fotbalul este rege. Ca urmare, oferim clienților noștri, în exclusivitate, cele mai bune competiții de fotbal, precum Euro 2016, UEFA Champions League și UEFA Europa League. Hai România!”, a precizat Nikolai Beckers, CEO al grupului de companii Telekom Romania

One thought on “Telekom România, noul sponsor principal al echipe naționale de fotbal a României

Leave a Reply

Loading...
Top