“U” Cluj sprijină campania iniţiată de Beard Brothers pentru achiziţia unei ambulanţe pentru SMURD Cluj şi donează 1 leu pentru fiecare bilet vândut

Universitatea Cluj a anunţat astăzi parteneriatul cu asociaţia Beard Brothers, iar clubul alb-negru va sprijini campania “1.12 Wheels For Life” pentru achiziţia unei ambulanţe pentru SMURD Cluj, donând câte un leu din fiecare bilet vândut la meciurile de pe teren propriu.

În plus, o urnă va fi amplasată la fiecare meci, pentru ca fanii “Șepcilor roșii” să poată dona, la rândul lor.

“A fost mereu misiunea noastră să fim mai mult decât un club de fotbal. Responsabilitatea socială este importanta pentru ceea ce înseamnă istoria, dar mai ales prezentul “U” Cluj. Prin parteneriatul cu Beard Brothers încercăm să întoarcem comunităţii clujene o parte din sprijinul pe care îl primim. Este un îndemn pe care îl adresez tuturor clujenilor care susţin Universitatea Cluj, de a sprijini cauzele pentru care luptă cei de la Beard Brothers”, a declarat Radu Constantea, preşedintele FC Universitatea Cluj pentru site-ul oficial.

“Nu putem spune decât că ne bucură nespus de mult acest parteneriat. Este frumos să vezi că o comunitate, cum este cea a Universității, își unește forțele pentru a ajuta întreaga comunitate a Clujului. Le mulțumim prietenilor de la FC Universitatea Cluj că au decis să ne ofere o mână de ajutor și că împreună contribuim la conștientizarea și remedierea unei probleme reale. Cluj-Napoca suntem NOI!”, a precizat Cornel Hoza, preşedintele Beard Brothers.

“Pentru mulţi, FC Universitatea Cluj înseamnă în primul rând fotbal, însă clubul reprezintă mai mult decât atât. Suntem parte din tot ceea ce înseamnă Cluj, iar responsabilitatea noastră depăşeşte cu mult graniţele sportului. Îi mulţumesc lui Cornel Hoza că ne-a primit în “frăţia bărboşilor”. Vom sprijini campaniile pentru Cluj ale celor de la Beard Brothers şi îi îndemn pe suporterii Universităţii să facă la fel. În plus, prin acest parteneriat vom expune brandul nostru unei noi generaţii de clujeni – una extrem de dinamică, dar şi atipică -, pe care vrem să o atragem alături de fenomenul “U”, a declarat Mihai Moga, brand manager FC Universitatea Cluj.

Beard Brothers, probabil cel mai neconvențional O.N.G. din România, s-a înființat la Cluj în noiembrie 2013.

“Suntem o frăție a bărboșilor cu spirit de inițiativă, care își doresc să schimbe mentalități prin implicarea activă în societatea civilă și care luptă împotriva stereotipurilor sociale și a discriminării de orice fel”, se descriu membrii asociaţiei.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top