Ultimele zile de înscrieri în Game of Tribes, competiţia celor mai bune campanii de promovare clujene

IAA Young Professionals Cluj a dat start în martie concursului celor mai bune campanii de promovare clujene din ultimii 2 ani. În baza feedback-ului pozitiv primit, se anunţă prelungirea termenului iniţial comunicat pentru înscrieri, până în 27 aprilie. Concurenţii interesaţi au astfel la dispoziţie încă 11 zile, pentru finalizarea aplicaţiilor. Detalii şi înscrieri la www.GoT.marketing-tribe.ro.

GoT

27 aprilie 2015:  termen de înscriere a campaniilor  clujene în concurs

Asociaţia tinerilor profesionişti în marketing şi comunicare, IAA YP Cluj, a dat start în martie unei iniţiative unice în industria MarCom clujeană, prin care şi-a propus să aducă faţă în faţă cele mai bune campanii de promovare locale şi echipele de marketing din spatele acestora. Scopul proiectului – crearea unui mediu concurenţial transparent în advertising-ul local.

Jocul triburilor, un concurs de amploare. 15 premii pentru cele mai bune campanii de promovare își așteaptă câștigătorii. Acestea sunt grupate în 5 secţiuni de concurs:

– secţiunea agenţii, cu campanii de promovare integrate, PR & neconvenţionale, online, CSR, de branding şi rebranding, de promovare a agenţiei, pentru un website sau blog

– secţiunea firme, cu campanii de tip employer branding sau comunicare internă, externă

– secţiunea ONG-uri, asociaţii şi instituţii, cu campanii de promovare ale organizaţiei, ale unui proiect sau eveniment realizat

– secţiunea organizatori de evenimente, cu campanii de promovare al unui festival de entertainment, festival cultural & arts, al unui spectacol, concert sau eveniment de business.

– secţiunea realizatori de campanii de branding al Clujului, cu campanii dedicate.

Indiferent din ce trib faci parte, eşti invitat în concurs. Înscrierea este GRATUITĂ şi se poate face pentru mai multe secţiuni şi categorii de campanii, pe www.GoT.marketing-tribe.ro/inscrie-campania-tribului-tau/ până cel târziu 27 aprilie. Regulamentul de înscriere şi criteriile de jurizare sunt disponibile la acelaşi link.

Campaniile înscrise vor fi jurizate de o comisie formată din specialiști MarCom de renume: Cristian China Birta, Managing Partner Kooperativa.ro, blogger Chinezu.eu şi owner Blogal Initiative; Dan Petre, Managing Partener D&D Research şi Testcentral, Conf. univ. dr. SNSPA; Hortensia Năstase, Vice President Lowe Grup;  Lorand Balint, Managing Director Leo Burnett şi Marketing Director FRH – Federaţia Română de Handbal; Teodora Migdalovici, ambasador Cannes Lions România, fondator şi coordonator The Alternative School for Creative Thinking.

Jocul triburilor va culmina cu gala oficială de premiere, care va avea loc în 2 iunie la Auditorium Maximum UBB.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Top