UNTOLD, Brandul Anului 2015 în România

Cel mai de seamă reprezentant național al industriei de marketing și comunicare, International Advertising Association Romania (IAA), premiază UNTOLD Festival cu titlul de Brandul Anului 2015 în România, în cadrul Galei Premiilor de Excelență IAA.

IAA-6

Premiile de Excelență IAA aduc o recunoaștere publică celor care prin eforturile lor susținute, au contribuit în mod substanțial la promovarea industriei de marketing și comunicare din România. Gala Premiilor de Excelență IAA a avut loc luni, 16 noiembrie la Ateneul Român și a premiat câștigătorii celor 8 categorii pentru excelență și celor 3 premii speciale: Personalitatea anului, Premiu pentru întreaga activitate și Brandul anului. Laureații acestei ediții au fost desemnați prin votul a trei comitete diferite: Boardul IAA, Senatul IAA și un Comitet de Laureați ai edițiilor precedente.

Pentru o realizare senzațională „din prima”, UNTOLD primește titlul de Brandul Anului 2015 în România.

„Succesul UNTOLD este cel al unui lucru bine făcut din prima. Am considerat că merită din plin să răsplătim creativitatea și dedicarea echipei din spatele acestui proiect unic prin scală și calitate în peisajul românesc. IAA salută de asemenea intenția UNTOLD de a-și asuma o misiune socială, de a promova educația în ceea ce privește siguranța participanților la evenimente”, spune Mihai Bârsan, Președinte IAA România.

Mulțumim tuturor celor care au crezut în noi și ne-au susținut să ajungem aici încă de la prima ediție. Ne-am canalizat toate eforturile pentru a construi mai mult decât un festival și ne bucurăm că toți cei implicați sub o formă sau alta au ajuns să considere UNTOLD o experiență unică în România„, spune Bogdan Buta, Director General UNTOLD.

Recunoașterea UNTOLD Festival ca Brandul Anului 2015 în România de câtre industria de specialitate este cu atât mai onorantă cu cât UNTOLD este un brand foarte tânăr în plină dezvoltare, pe o piață în care activează branduri naționale și internaționale puternice. Distincția aceasta ne motivează să ducem experiența UNTOLD la un alt nivel și să fim un exemplu pentru toți cei care cred cu adevărat în ideea lor.” spune Adrian Chereji, Director de Markering și Comunicare UNTOLD.

UNTOLD a fost încă de la prima ediție implicat activ în comunitate prin campanii precum Bac de 10 sau Pay with Blood, iar această latură socială a festivalului va fi păstrată și pentru ediția 2016. In acest context, UNTOLD va dezvolta o fundație cu scopul de a educa și de a promova siguranța în spațiul public și la evenimente.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.