Untold Festival si Salina Turda au incheiat parteneriate strategice cu Autoritatea Nationala pentru Turism! Vor fi incluse in brandul turistic al Romaniei!

Asocierea brandului Salina Turda cu brandul turistic național marchează un parteneriat de succes, a precizat președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Anca Pavel-Nedea, la lansarea campaniei de promovare a brandului turistic al României în Salina Turda.

salina turda2

 

ANT a încheiat un parteneriat și cu Festivalul Untold care se va desfășura în perioada 4-7 august 2016 la Cluj-Napoca pentru a compensa lipsa fondurilor de promovare pe care le are instituția în acest an. „Urmărim ca prin încheierea de astfel de parteneriate să acordăm o susținere sinergică datorită brandului național al țării. Vrem să generăm o circulație turistică mai mare pe teritoriul țării, să creștem incoming-ul prin reprezentanțele noastre teritoriale, prin birourile de turism externe, prin participările la târguri, prin campaniile de social media, prin noile instrumente dezvoltate pe partea de online”, apreciază Nedea.

„Cu toate ca dacă banii de promovare pe care îi avem la dispoziție sunt foarte puțini, asta nu înseamnă că nu putem face lucruri și trebuie doar să ne lamentăm și să așteptăm. La baza campaniei de promovare a brandului turistic al României în Salina Turda stă protocolul încheiat între cele două instituții. Asocierea obiectivului Salina Turda și a Hotelului Potaissa, investiție realizată din fondurile proprii ale salinei, deschis oficial vineri, cu brandul turistic național atribuie acestor două simboluri ale municipiului Turda o garanție ce le deosebește de celelalte obiective și unități de cazare.

În strategia de marketing a României avem ca direcție principală să asociem brandul de turism al României cu toate obiectivele turistice importante, cunoscute sau mai puțin cunoscute. Astfel, vrem să îi familiarizăm pe vizitatori cu oferta turistică autohtonă. Vrem ca Salina Turda să fie începutul deschiderii noastre către parteneriate public-private de succes, toate având ca scop promovarea României”, a spus președintele ANT.

Potrivit publicatiei Business Insider, Salina Turda este „cel mai frumos loc subteran din lume”, fiind inclusă de această publicație și în topul locurilor incredibile care merită să fie vizitate.

Google a celebrat 5 ani în România introducând Salina Turda în Street View, unde a depășit în topurile internaționale de turism obiective celebre, precum Peștera Cristalelor din Mexic sau Biserica San Clemente din Roma. Salina Turda ocupă locul 5 în Top 10 destinații turistice din România pe Google Maps, după Castelul Bran, Castelul Peleș, Castelul Corvinilor și Palatul Parlamentului.

One thought on “Untold Festival si Salina Turda au incheiat parteneriate strategice cu Autoritatea Nationala pentru Turism! Vor fi incluse in brandul turistic al Romaniei!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.