UNTOLD va investi aproape 300.000 lei în refacerea Parcului Central!

Organizatorii festivalului UNTOLD au anunțat printr-un comunicat că vor investi aproximativ 300.000 lei în reabilitarea și refacerea Parcului Central și a zonei de lângă hotel Sport.

“În baza acordului de manifestare publică să vină în susținerea comunității locale și să acopere integral costurile de reamenajare a Parcului Central și a parcului din vecinătatea Hotel Sport, reamenajare necesară atât în urma organizării festivalului UNTOLD, cât și din cauza unor factori indepedenți (canicula din ultima perioadă, organizarea în parc a altor evenimente, uzura normală a parcului de peste an, etc).

În acest sens, Primăria Municipiului Cluj-Napoca a stabilit necesarul lucrărilor de modernizare: pregătire teren și supraînsămânțare, fertilizare teren, înlocuire pavaj, înlocuire bănci, înlocuire rigole, înlocuire stâlpi de iluminat public, înlocuire coșuri de gunoi, plombare gropi etc. Costurile totale se ridică la suma de 282.354 RON și vor fi suportate integral de către organizatorii UNTOLD. Lucrările vor fi efectuate de către RADP Cluj-Napoca și vor fi realizate în perioada 16 august – 15 septembrie 2017″, precizează organizatorii festivalului.

Cea de-a treia ediție a festivalului UNTOLD a adunat un total pe cele patru zile de peste 330.000 de persoane. Peste 200 de artiști internaționali, dintre care cei mai buni DJ ai lumii, 10 scene și o mulțime de activități de divertisment au făcut ca experiența trăită în cele 4 zile, pe tărâmul magic UNTOLD să fie una de neuitat.

Și în acest an artiștii invitați s-au arătat extrem de impresionați de căldura publicului din România, dar și de frumusețea orașului exclamând, atât în cadrul conferințelor de presă din timpul festivalului cât și pe scenă, că UNTOLD este unul din cele mai bune festivaluri din întreaga lume.

Zeci de mii de turiști străini au fost prezenți la festival, în mulțimea de oameni dansând steaguri ale Marii Britanii, Franței, Spaniei, Portugaliei, USA, dar și ale reprezentaților unor țări exotice ca Mexic, Brazilia sau Noua Zeelandă. Pe lângă cei ce au fost prezenți la festival în calitate de fani, orașul Cluj-Napoca a fost vizitat și de reprezentanții celor mai prestigioase instituții media de profil din întreaga lume care, prin intermediul festivalului, au luat contact cu capitala Transilvaniei: MixMag, DJMag, Resident Adviser, MTV UK, BE-AT.TV, Faze Magazine, The Telegraph, Dancing Astronaut USA, Metro etc.

Leave a Reply

Top