Zvonistica: Liviu Alexa ar putea readuce brandul NCN în casele clujenilor chiar de anul acesta!

Mass-media locală s-ar putea îmbogăți începând de anul acesta cu o nouă televiziune, NCN – „televiziunea clujenilor” – brand revitalizat de jurnalistul Liviu Alexa, director general al publicației Ziar de Cluj.

ncn logo ziar declujContactat de reporterul eClujeanul.ro, Alexa nu a dorit să facă comentarii în privința acestui zvon deoarece nu au fost finalizate procedurile de licențiere la CNA.

„Am demarat procedurile de licentiere la CNA. Speram ca pe final de septembrie sa fim in regula cu toate. Abia astept sa vad din nou NCN pe televizoarele clujenilor.

Argumentul principal pentru demersul meu este ca Clujul, cel mai puternic oras din Romania, dupa Bucuresti, nu are o televiziune locala care sa informeze comunitatea despre tot ce se intampla in oras. Ii asigur pe toti clujenii ca, in mana mea, NCN va renaste frumos si va deschide din nou mintile oamenilor.

Sunt foarte fericit ca NCN se va alatura produselor media pe care le-am creat in ultimele 18 luni, sunt foarte incantat ca am sansa de a intra intr-un timp relativ scurt pe o piata unde acum nu exista nimeni. Si nici nu sunt semne ca va mai intra cineva in urmatorii ani”, declarase Liviu Alexa în iulie 2014 pentru ziardecluj.ro.

Liviu Alexa are 35 de ani, lucrează de 17 ani în presă și a fost fondatorul unul alt grup media din care au făcut parte Citynews.ro, Mesagerul de Cluj, Servus_Cluj, NCN, pe care l-a vândut în martie 2011 unui grup de oameni de afaceri compus din Arpad Paszkany, Vasile Dâncu și Ioan Rus. In ianuarie 2013, el a revenit in presa cu ZiardeCluj.ro, un ziar online care s-a impus foarte repede în peisajul media local prin incisivitate si subiecte curajoase.

Vom reveni cu detalii când informația va fi oficială.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.