Adio platformei domnuleprimar.ro! Primăria Cluj a lansat o aplicație online pentru sesizări și reclamații – MY CLUJ!

Primarul municipiului Cluj-Napoca, Emil Boc, a lansat în această seară, în cadrul unei sesiuni live pe Facebook cu cetățenii, aplicația online „My Cluj”, destinată sesizărilor și reclamațiilor pe care clujenii le pot prin intermediul telefonului mobil, atunci când au o problemă cu care se confruntă sau surprind un incident în oraș. 

Această aplicație va putea fi descărcată de către utilizatorii de dispozitive mobile pe Android și iOS, iar pentru a putea trimite o sesizare va fi necesar un cont.

Toate cererile vor fi analizate de către reprezentanții municipalității și trimise departamentului specializat din cadrul primăriei.

Cei care vor formula o sesizare sau o reclamație vor putea urmări stadiul acesteia prin intermediul aplicației.

Aplicația poate fi descărcată accesând acest link.

După crearea contului, reclamantul va putea să aleagă tipul sesizării, și anume: Asistență socială, Depozitări deșeuri, Construcții/lucrări neautorizate, Iluminat public, Parcări/Parking-uri, Persoane fără adăpost, Salubritate, Spații Verzi/Parcuri, Taxe și Impozite, Semnalizare rutieră, Tulburarea liniștii publice, Rețele de apă și canalizare și Străzi/Alei/Trotuare/Poduri.

Odată selectată sesizarea dorită, veți putea descrie incidentul și adăuga trei poze, după care va putea fi trimisă, urmând ca reprezentanții primăriei să o analizeze și redirecționeze spre departamentul aferent din cadrul Primăriei Cluj-Napoca.

3 thoughts on “Adio platformei domnuleprimar.ro! Primăria Cluj a lansat o aplicație online pentru sesizări și reclamații – MY CLUJ!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.