Alătură-te şi tu Generatiei Awake şi fă din gunoaie o resursă (P)

Generation Awake este o campanie creată de Comisia Europeană pentru a evidenţia ce putem face fiecare dintre noi în vieţile noastre de zi cu zi pentru a economisi apă, energie şi alte resurse naturale şi pentru a reduce deşeurile. Navighează în voie şi, dacă îţi place ce vezi, partajează link-ul şi mesajul cu familia şi prietenii şi vino alături de noi pe Facebook. Mulţumim – e minunat să te avem cu noi.

the awakeners - generation awake

Daca vrei să îţi trăieşti viaţa la maximum respectând în acelaşi timp natura? Atunci Generation Awake ţi se potriveşte. Trebuie doar să fii conştient cu privire la alegerile pe care le faci în calitate de consumator şi la consecinţele pe care acestea le au asupra resurselor naturale ale planetei. Când faci parte din Generation Awake, eşti conştient de faptul că alegerile tale nu afectează exclusiv lumea ta, ci şi planeta.

Cum? Din moment ce viaţa este formată din alegeri, deciziile inteligente de zi cu zi prin care ţii cont de mediul înconjurător fac diferenţa şi în viaţa ta şi în cea a familiei şi a prietenilor tăi. În primul rând, te va ajuta să faci economii şi să îţi îmbunătăţeşti stilul de viaţă – ajutând în acelaşi timp economia. Mai mult de atât, alegerile inteligente efectuate în calitate de consumator fac din oraşul tău, ţara ta, Europa şi întreaga planetă un loc mai ecologic pentru generaţiile prezente şi viitoare.

Împreună putem construi o societate în care să ştim să obţinem mai mult cu mai puţin, unde cultura aruncării să fie o relicvă a trecutului, iar deşeurile să fie reduse la zero şi unde toate bunurile să aibă valoare şi să fie reutilizate şi reprelucrate ca şi cum ar fi noi.

Generation Awake este o campanie destinată creşterii gradului de conştientizare cu privire la eficientizarea resurselor. Campania este ţintită către publicul larg, urmărind să arate ce se poate face în viaţa de zi cu zi pentru reducerea deşeurilor şi utilizarea mai înţeleaptă a resurselor naturale, precum apa, energia, lemnul, metalele.

Ea a fost lansată în 2011 de Direcţia Generală Mediu pentru a încuraja trecerea către o Europă mai eficientă din punctul de vedere al utilizării resurselor. Orientată către persoanele cu vârste cuprinse între 25 şi 40 de ani, campania invită oamenii să se gândească la obiceiurile lor de consum şi la consecinţele acestora asupra mediului, resurselor naturale, calităţii vieţii, sănătăţii şi bunăstării.

În 2012, campania a pus accentul pe consumul de apă, în timp ce în 2014 atenţia s-a îndreptat către o mai bună gestionare a deşeurilor – unul din elementele cheie pentru realizarea obiectivelor economiei ecologice.

Până la sfârşitul anului 2013, site-ul web al campaniei (www.generationawake.eu)a înregistrat 750 000 de vizitatori, iar clipurile video peste 4,5 milioane de vizualizări, comunitatea Facebook a numărat aproximativ 100 000 de suporteri, în timp ce graţie activităţilor de PR au fost publicate cel puţin 1 100 de articole despre campanie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.