Aplicația EuCeMananc devine „Tazz by eMAG” şi extinde livrarea într-o oră cu produse alimentare şi pentru casă

Platforma EuCeMananc devine Tazz by eMAG şi extinde livrarea într-o oră cu produse alimentare şi pentru casă. Tazz by eMAG este disponibil în Bucureşti, Timişoara, Cluj- Napoca, Iaşi, Braşov, Constanţa, Arad, Oradea, Baia Mare, Ploieşti, Sibiu, Deva, Brăila, Galaţi, Alba Iulia, Craiova, Piteşti, scrie NEWS.ro.

„Platforma EuCeMananc devine Tazz by eMAG şi trece astfel într-o nouă etapă: livrare în maxim o oră pentru mâncare gătită, alimente sau orice produs necesar pentru casă. Tazz by eMAG vine într-un moment în care nevoia oamenilor de a comanda online produse alimentare şi pentru casă a crescut, pe fondul autoizolării generate de pandemia COVID-19.

Peste o mie de restaurante sunt disponibile în aplicaţie, iar oferta este în creştere. McDonald’s se alătură ofertei Tazz by eMAG pentru început în Bucureşti, Timişoara, Arad, Cluj-Napoca, Brăila, Deva, Alba Iulia, urmând să acopere în curând toată ţara. Primii parteneri din afara restaurantelor care se alătură Tazz by eMAG, completând oferta existentă pe vechea platformă EuCeMananc sunt eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt)”, conform unui comunicat.

Aplicaţia Tazz by eMAG poate fi descărcată atât din Google store cât şi din App store, iar serviciile sunt disponibile şi online pe www.tazz.ro. Funcţionalităţile platformei au fost extinse inclusiv pentru livrarea de produse din magazinele Mega Image, pentru început în Bucureşti sectorul 1, Timişoara, Cluj-Napoca.

„În această perioadă, în care foarte mulţi români se află în izolare la domiciliu, am identificat soluţii prin care să le oferim acces rapid şi în siguranţă la produsele de bază. Tazz by eMAG reprezintă o soluţie integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente, bunuri de larg consum şi orice alte produse utile din ofertele eMAG, Mega Image, Sensiblu, Dr.Max  sau dm”, afirmă Alin Serban, CEO Tazz by eMAG.

„Echipa EuCeMananc s-a adaptat rapid noului context, a văzut oportunităţile şi a extins rapid activitatea cu servicii noi şi o ofertă care include acum, pe lângă restaurante, şi produse alimentare, bunuri de larg consum şi produse diponibile în showroom-urile eMAG. Noul brand Tazz by eMAG reflectă viteza mare de livrare, dar şi extinderea gamei de produse. Felicit curajul şi talentul echipei care a văzut această oportunitate excelentă!”, a declarat Iulian Stanciu, CEO al eMAG.

Pentru a preveni răspândirea virusului COVID-19, compania a luat o serie de măsuri de siguranţă pentru clienţii, curierii şi partenerii săi şi a implementat opţiuni de livrare care limitează interacţiunea dintre clienţii care comandă online şi curierii care livrează produsele. Astfel, utilizatorii pot opta pentru „Livrare non-contact”, care presupune livrarea comenzii la uşă sau într-un loc specific menţionat de client în aplicaţie, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunţat telefonic de efectuarea comenzii.

Tazz by eMAG recomandă tuturor clienţilor să utilizeze plata cu cardul şi să elimine, pe cât posibil, plata cash. Plăţile cu cardul reprezentau 30% din totalul plăţilor online efectuate prin intermediul platformei înaintea crizei, însă procentul va depăşi 70% în următoarele săptămâni.

Tazz by eMAG este numele sub care, începând din luna aprilie 2020, a ales să comunice platforma EuCeMananc, care astfel şi-a extins serviciile, de la food ordering la orice produse necesare pentru casă, cu livrare rapidă, în 60 de minute.

Noul brand este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna lui 2019 cu eMAG, care a intrat în acţionariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. Serviciile oferite de Tazz by eMAG  sunt disponibile atât prin aplicaţiile Android şi iOS, cât şi online pe www.tazz.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.