Clujul are o nouă destinaţie de cumpărături în centrul oraşului – Platinia Shopping Center- Deschiderea oficiala e sambata, 8 aprilie!

Platinia Shopping Center, cel mai nou centru comercial din România, se deschide sâmbătă, 8 aprilie, la Cluj-Napoca. Noua galerie comerciala este poziționata într-o zonă premium, la doar 10 minute de centrul istoric al orașului, pe Calea Mănăștur 2-6, și în imediata vecinătate a Parcului Central, a Stadionului Cluj Arena și a Sălii Polivalente, pe amplasamentul fostei Fabrici de Bere.

„Ne bucurăm să anunțăm deschiderea oficială a celui mai nou centru comercial din România, după o investiție de peste 25 de milioane de euro în proiectul Platinia, ce cuprinde alături de galeria comercială și un ansamblu rezidențial ocupat deja în proporție de 100% și un aparthotel exclusivist. Estimăm că în primul an 3 milioane de vizitatori își vor face cumpărăturile în cadrul Platinia Shopping Center”, a declarat omul de afaceri Vasile Pușcaș, dezvoltatorul acestui proiect imobiliar de mix development.

Platinia Shopping Center își propune să ofere o experiență inedită vizitatorilor care îi vor trece pragul. Suprafața totală de 13.000 de mp îi oferă primului centru comercial inaugurat anul acesta în țara noastră un spațiu generos în care clienții vor putea să se bucure de mixul unic de produse și servicii puse la dispoziția lor de cei circa 50 de retaileri care își vor deschide magazinele și reprezentanțele în cadrul său.

Astfel, vizitatorii își vor putea face cumpărăturile de la branduri binecunoscute de fashion și beauty, dar vor avea la dispoziție și magazine cu articole sportive, încălțăminte, electrocasnice, librărie, papetărie, jucării, agenție de turism, farmacie și multe alte surprize.

Centrul comercial Platinia Shopping Center va cuprinde, totodată, un salon de cosmetică și coafor, un cazinou și o sală de fitness dotată cu cele mai moderne aparate existente pe piață și saună.

Retailerii și furnizorii de servicii care au ales Platinia Shopping Center sunt:

H&M, Jolidon, Banca Transilvania, DeLonghi, Sensiblu, Cărturești, Gerovital, Clean&Go, Orange Smart Store, Opticris, Inestasy, Supremoffice, Lev Fitness&Spa, HiQ Service, Best Kids, Macrogroup, Calcio Sport, Bellagio Casino,  Iqos Place, Z Tour, Reartu’ Calzature e pelletteria şi  Gett’s Colour Bar.

În plus, vizitatorii își vor putea face cumpărăturile la primul magazin Mega Image din Cluj-Napoca, aflat tot în cadrul Platinia Shopping Center.

După cumpărături, aceștia pot servi masa într-o atmosferă relaxată la unul dintre cele patru restaurante à la carte cu specific diferit, bucurându-se de preparate din bucătăria internațională, italiană și asiatică. Restaurantele care vor fi prezente la Platinia sunt: Marty Restaurants, sub denumirea Marty Plaza, Chop Urban Grill – restaurant și wine bar, Amagusto – restaurant cu specific italian și mediteraneean și Sakura – sushi bar și bucătărie asiatică. Toate restaurantele dispun de terase exterioare deschise într-o piațetă comună, ideale pentru cei care vor să ia masa în aer liber vara și să se bucure de proximitatea parcului central.

Oferta va fi completată la Platinia Shopping Center de cafenele, o gelaterie și o serie de magazine cu specialități gastronomice. Printre acestea se numără Caffe Meron, Beldi gelaterie și Platinia Market, o noutate absolută pe piața locală și națională, un loc unde Platinia va încerca să aducă producători locali, alimente produse după rețete tradiționale, fructe și legume bio, brânzeturi și mezeluri fără aditivi sau conservanți, atent selecționate,  un loc unde să regăsești piața tradițională într-o ambianță modernă, un loc în care producătorii locali pot să își prezinte și să își vândă produsele.

În weekend-ul inaugural, vizitatorii vor avea parte de o zi dedicată artei urbane, care să susțină sloganul Platinia – „Shoppingul poate fi o artă”. Astfel, vizitatorii vor putea admira statui vivante, asista la show-uri de artbending, de lasere, dar și o trupă de stomp. Bineînțeles, nu vor lipsi concursurile și promoțiile speciale care să celebreze inaugurarea.

O surpriză pregătită pentru weekend-ul inaugural este scuterul Vespa, un mijloc ideal de transport pentru zona urbană, care poate fi câştigat de către cei care se înscriu la concursul #FollowShoppy@Platinia pe facebook. Vedeta acestui concurs,  Mascota Shoppy, aduce pe loc primelor 20 de doamne şi domnişoare cu care se pozează câte un voucher cadou, oferit de primul magazin Gerovital din Cluj-Napoca, aflat în Platinia Shopping Center.

Mai mult, caricaturiștii prezenți în centrul comercial vor provoca vizitatorii să își facă primul Vintage Selfie, care le poate aduce un selfie stick și un iPhone 7 atașat.

Despre Platinia

Proiectul Platinia, situat pe locația fostei fabrici de bere Ursus, din centrul orașului Cluj-Napoca, este cel de-al treilea proiect construit sub brandul „Platinia”. Proiectul a fost dezvoltat pe un teren în suprafață de aproximativ 13.000 mp din care 2700 mp au fost cedați municipalității după finalizarea la strat de uzură a celor 3 benzi de circulație care vor face legătura între artera principală de circulație, Calea Mănăștur, și străzile adiacente din partea nordică a ansamblului. Suprafața construită a întregului proiect însumează aproximativ 55.000 mp, iar investiția depășește 25 milioane de euro.

Primele două proiecte dezvoltate sub brandul Platinia, Platinia Lounge Residence (Str. Dorobanților 33-35-37) și Platinia Elite Residence (Str. Constanța nr.12) sunt tot ansambluri cu funcțiuni mixte compuse din apartamente, spații de birouri și spații comerciale.   

Ambele proiecte sunt amplasate în zona ultracentrală a orașului și se remarcă prin calitatea materialelor folosite și pachetul de servicii premium oferit locatarilor (concierge hotelier, pază 24/24, lounge de primire, card de membru, parking subteran).

Cele două proiecte însumează 175 de apartamente, peste 7000 mp închiriabili de spații de birouri și în jur de 2000 mp de spații comerciale. Proiectele sunt finalizate și au înregistrat un mare succes atât la vânzarea apartamentelor, cât și la închirierea spațiilor de birouri și comerciale disponibile, acestea fiind contractate înainte de finalizarea integrală a proiectelor menționate.

Dezvoltatorii au în lucru încă trei proiecte noi care vor fi făcute publice în momentul finalizării proiectelor de arhitectură și obținerea autorizațiilor de construire.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.