Jumătate de milion de răspunsuri date de robotul „Livia” de la Banca Transilvania

În primele patru luni ale anului 2018, robotul Livia de la Banca Transilvania (BT) a oferit 500.000 de răspunsuri referitoare la conturile, produsele şi serviciile băncii și este acum folosit și pentru serviciul BT Direct, prin Facebook și Skype.

Robotul a fost lansat în mai 2017 şi este una dintre modalitățile prin care clienții BT şi BT Direct pot afla informații utile. BT Direct este una dintre companiile grupului financiar BT, fondată în 2003. Aceasta oferă credite de consum prin BT, respectiv prin societățile de brokeraj de credite și magazinele partenere.

BT este prima dintre băncile din țară care are un asemenea instrument de comunicare. Cele mai solicitate informații au fost despre soldul contului curent, rulajul pe card, IBAN, popriri și ratele aferente împrumuturilor. Robotul reprezintă una dintre opțiunile pe care clienții le au la dispoziție pentru a interacționa cu banca, altele fiind sucursalele și agențiile, echipa call center, platforma de întrebări și răspunsuri, precum și social media.

Proiectul a fost dezvoltat în interiorul băncii, prin colaborarea echipelor IT, dezvoltare produse retail și marketing. Confidențialitatea informațiilor primite de clienți este asigurată de codul unic de identificare, dublat de cel primit pe telefon; este necesar că ambele să fie completate la inițierea comunicării cu robotul. Principalii jucători de pe piața bancară românească sunt BCR, BT și BRD.

One thought on “Jumătate de milion de răspunsuri date de robotul „Livia” de la Banca Transilvania

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.