La Cluj s-a lansat aplicația mobilă Top City Card, un ghid turistic asociat unui city card

2 (Medium)La mai puțin de 1 an de la lansarea cardului BCR City Card la Cluj, Asociația Clujul Văzut Altfel și Banca Comercială Română (BCR) lansează aplicația Top City Card, primul ghid turistic din lume disponibil pe smartphone asociat unui city card.

În timp ce, în lume, mai există numeroase aplicații care îndeplinesc fiecare, separat, astfel de funcții, aplicația care s-a lansat oficial vineri la Cluj-Napoca este inedită prin prisma legăturii realizate între cele 3 concepte: recomandări – beneficii city card – ghid turistic.

Deținătorii de carduri BCR City Card sau Top City Card pot descărca gratuit aplicația disponibilă în Apple Store și Google Play, iar activarea aplicației se face cu ajutorul numărului de card. Utilizatorii au posibilitatea de a selecta orașul dorit (Cluj-Napoca, Sibiu, Brașov, Timișoara) și de a vizualiza partenerii din cadrul proiectului, obiectivele turistice din locul selectat, dar și informații referitoare la ofertele disponibile pentru posesorii de BCR City Card sau Top City Card.

Ne dorim să transformăm utilizatorii aplicației din simpli trecători, care parcurg în grabă o zonă cu potențial turistic și care, poate, admiră pe fereastra mașinii ruinele unei cetăți, în potențiali turiști. Să îi determinăm să se oprească, fie și pentru câteva minute, și să afle povestea acestor locuri deosebite pe care le promovăm prin intermediul proiectului. Un muzeu, o rezervație naturală sau ruinele unei cetăți pot ascunde povești frumoase care, datorită acestei tehnologii încorporate în aplicația Top City Card, devin mai accesibile oamenilor„, a declarat Attila Kiraly, Președinte Asociația „Clujul Văzut Altfel”.

Această aplicație Top City Card îi ajută pe deținătorii de BCR City Card și Top City Card să descopere rapid și ușor locațiile partenere. Bazându-se pe localizarea utilizatorului, aplicația le va permite acestora să caute cele mai apropiate oferte din oraș, grupate pe categorii și domenii de activitate: de la restaurante, cafenele, pub-uri, până la hoteluri, numeroase și variate servicii, activități de petrecere a timpului liber și obiective cultural-turistice. Utilizatorul poate selecta modul de afișare a rezultatelor (listare sau hartă), poate opta pentru funcția de navigare și are la dispoziție detalii despre aceste puncte de interes (fotografii, date de contact, oferta city card disponibilă, informații generale, etc).

După 9 luni de la lansarea BCR City Card, primul card de debit, contactless, emis instant, revenim cu un nou proiect ambițios dezvoltat pentru tinerii noștri clienți. Aplicația Top City Card va consolida legătura Băncii Comerciale Române cu deținătorii de carduri pentru că ne va permite să observăm preferințelor clienților noștri atunci când vine vorba despre cumpărături sau petrecerea timpului liber„, a declarat Sorin Cordovan, Director Zonal BCR.

Pe lângă recomandările date și informațiile referitoare la ofertele City Card, aplicația Top City Card se folosește de o tehnologie inovativă care permite dispozitivelor amplasate la partenerii din cadrul proiectului  să comunice în mod direct cu aplicația instalată pe aparatele mobile ale utilizatorilor. Nu sunt necesare nici conexiunea la internet, nici curentul electric, pentru a putea afla informații și lucruri interesante despre locurile pe care aceștia le vizitează.

„Implementarea acestui proiect la noi în muzeu reprezintă o ocazie deosebită de valorificare a patrimoniului muzeal. Această interfață interactivă pune publicul în legătură cu unele dintre cele mai valoroase opere ale artei moderne din România”, a declarat Dan Breaz – muzeograf la Muzeul de Artă Cluj-Napoca, instituție cu profil artistic de prestigiu unde aplicația a început deja să fie implementată.

Odată ajuns la un punct de interes inclus în proiect, utilizatorul este întâmpinat cu un mesaj de bun venit, care conține și informații referitoare la oferta City Card, precum și opțiunea de a porni funcția de ghid turistic. Putem astfel, ca prin intermediul tehnologiilor inovative, să aducem poveștile locurilor deosebite dintr-un oraș mai aproape de utilizatori.

În prezent, există peste 330 de parteneri în orașele Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov și Sibiu, iar  parteneriatul se va extinde în alte orașe importante: București, Constanța, Iași, Oradea, Sighișoara, Târgu Mureș și Craiova.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.