joi. apr. 9th, 2020

Noi reguli la food delivery pe perioada crizei de coronavirus

Firmele de food delivery (livrare de mâncare) din România au anunțat noi măsuri preventive împotriva răspândirii coronavirusului

Consideri, probabil, că dacă îţi comanzi mâncarea la domiciliu reduci la minimum riscul infectării cu coronavirus. Dar te-ai gândit cu câţi alţi oameni intră în contact curierii? Au zilnic contact cu zeci, poate sute de clienţi, aşa că sunt foaret expuşi şi ei îmbolnăvirii.

Foodpanda oferă opţiunea de livrare fără a interacționa cu clientul. În momentul în care plasezi o comandă poţi solicita ca aceasta să-ţi fie lăsată la uşă, eliminând astfel contactul cu livratorul. În plus, pentru clienţii care plătesc online cu cardul, livrarea este gratuită.

Şi Glovo elimină, în această perioadă, necesitatea semnăturii la livrare, iar trainingul curierilor se face online. Mai mult, Glovo nu mai preia comenzi din zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecţioase şi cele de carantină: hoteluri, centre comerciale sau birouri.

Uber Eats, Takeaway şi platforma Eu Ce Mănânc încurajează, de asemenea, plata online sau cu cardul.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.