Bloggerii clujeni s-au reunit sâmbătă, 20 iunie, la #ClujBlogMeet, eveniment ce se dorește să devină o tradiție lunară a comunității bloggerilor clujeni.
#ClujBlogMeet a avut loc la noul Orange Shop (Blvd. 21 Decembrie 23-25) și a marcat noua versiune a Panoului Bloggerilor Clujeni, expus la Primăria Cluj-Napoca alături de lista instituțiilor de presă din oraș, dar și anunțarea Asociației Bloggerilor Clujeni.
În anul 2011, la publicarea primei liste a bloggerilor din Cluj, au fost numărate >100 de bloguri. În prezent, lista bloggerilor activi depășește cifra 70, iar comunitatea se dorește a fi din nou una închegată,un grup care să se implice activ în promovarea și dezvoltarea orașului Cluj-Napoca.
Înființarea unei Asociații a fost principalul subiect al întâlnirii, un motiv în plus pentru a arăta relevanța comunității bloggerilor la nivel național.
„Asociația Bloggerilor Clujeni va aduna bloggeri doritori să se implice mai mult în promovarea și dezvoltarea orașului nostru, prin diverse proiecte și voluntariat. Acest grup poate fi o voce puternică în online, ce poate aduce beneficii în offline, iar împreună ne vom putea implica activ în schimbarea orașului în mai bine.” – Gabriel Aldea, blogger.
„Ne dorim o comunitate unită, care să dezvolte proiecte comune ce vor ajuta la dezvoltarea și îmbunătățirea imaginii orașului nostru. Ne putem implica cu mai mult decât un ‘like & share’ și nu vrem să ne rezumăm la a critica online, fără a veni cu o soluție pe care să o și implementăm.” – Dan Ciulea, blogger
„Credem în impactul real pe care îl pot avea reprezentanții online atunci cand lucrează împreună la realizarea unor proiecte dedicate comunităților offline din care fac parte. Întâlnirea #clujblogmeet din Orange Shop este doar un prim pas pe care ne face plăcere să îl susținem. Vom fi alături și la acțiuni viitoare.” – Raluca Vidrascu, PR Orange | twitter.com/orangePR_ro.
„La momentul deschiderii oficiale a Centrului de Informare pentru Cetațeni, toate publicațiile existente în Cluj-Napoca au fost invitate să propună o copertă relevantă pentru a fi expusă în holul de acces. Acum, în 2015, nu putem vorbi de o imagine completă și relevantă a comunicatorilor locali, fără a-i include pe bloggeri. Inițiativa i-a aparținut în 2011 bloggerului Groparu.ro, iar azi salutăm propunerea unei actualizări.” – Oana Buzatu, purtător de cuvânt al Primăriei Cluj-Napoca
#ClujBlogMeet a avut loc în cadrul #ClujNeverSleeps, unul dintre principalele proiecte ale Capitalei de Tineret #Cluj2015, cu sprijinul Orange România.