3 evenimente speciale și o premieră internațională în Capitala Europeană a Tineretului: Cluj-Napoca este primul oraș în care se vor oficia căsătorii civile în aer, pe o platformă suspendată la 50 de metri înălțime.
În luna iulie, în parteneriat cu autoritățile locale, mai multe echipe de tineri și profesioniști și-au unit forțele la Cluj-Napoca pentru o premieră internațională, un eveniment Day 15 cu totul special – SHARE the Sky.
Scopul evenimentului este unul dublu: promovarea Capitalei Europene a Tineretului 2015 în țară și în afara României și implicarea comunității locale în cauzele pe care echipa Cluj 2015 le susține prin proiectul Day 15 iulie.
Evenimentele de sub cupola „SHARE the Sky” vor avea loc în perioada 18-19 iulie, cu 15 urcări în total în prima zi și 8 urcări duminică, 19 iulie 2015.
„Pentru Dinner in the Sky România, evenimentul ce va avea loc în Cluj-Napoca va reprezenta o premieră absolută, atât pe plan național cât și pe plan internațional. Suntem onorați de participarea alături de acest grup de tineri inimoși, la un eveniment ce va deveni emblematic în rândul tuturor celor 52 de țări care dețin în acest moment DITS. Capitala Europeană a Tineretului, Cluj-Napoca și România vor avea de arătat întregii lumi că limitele entertainmentului de calitate pot fi depășite, oferind astfel o perspectivă nouă publicului, foarte înaltă, atât la propriu cât și la figurat! Și nu uitați: <<Sky is the limit!>>” a declarat Ovidiu Barbier, Manager DITS România.
8 cupluri clujene vor avea ocazia de a se bucura de o căsătorie cu totul specială în Capitala Europeană a Tineretului 2015.
Pe 18 iulie, pe platoul din fața Centrului de cultură urbană Casino din Parcul Central Cluj-Napoca, va fi amplasată o macara specială ce îi va ridica la peste 50 de metri înălțime (echivalent al etajului 22 al unei clădiri) pe miri, alături de familie, prieteni și Primarul Municipiului Cluj-Napoca, pentru oficierea căsătoriei. Acompaniamentul muzical va fi de asemenea aparte – tânăra artistă Alexandra Violin va cânta la vioară, la înălțime, pentru cele 8 cupluri.
Tinerii care își doresc „nunta în cer” sunt încurajați să se înscrie, spunând lumii povestea lor într-un fel aparte – printr-un video de maximum 1 minut, care să fie trimis pe adresa [email protected] până la data de 2 iulie 2015, ora 23:59. Poveștile de dragoste din Capitala Tineretului vor fi publicate online, pe pagina www.facebook.com/day15cluj și pe www.cluj2015.eu. Se pot înscrie atât cuplurile care au deja programată căsătoria civilă pe data de 18 iulie, cât și cei care se vor căsători în alte zile sau care decid acum să facă acest pas.
Dintre cei înscriși, 8 cupluri vor beneficia de oficierea căsătoriei „printre nori”. 7 dintre acestea vor fi selectate aleatoriu, prin tragere la sorți, iar 1 căsătorie la înălțime va fi decisă prin votul online al publicului, având la bază „povestea video” pe care ei o vor realiza pentru a se înscrie. Rezultatele vor fi anunțate pe data de 6 iulie 2015.
Cuplurile care se vor căsători la înălțime vor putea lua pe platformă, alături de ei, alte 18 persoane, familie, prieteni, pentru a trăi împreună această experiență, în Capitala Europeană a Tineretului.
Petrecere în cer – Party in the Sky
În maniera devenită deja tradițională pentru seria de proiecte Day 15, în seara zilei de 18 iulie 2015 va fi organizată o petrecere pentru o cauză nobilă. În timpul acestui eveniment vor avea loc alte 7 urcări, iar selecția celor care vor „petrece în cer”, alături de DJ, va fi realizată atât dintre participanții care vor veni pe platoul Centrului de cultură urbană Casino, cât și dintre cei care se vor înscrie anterior pe pagina evenimentului Day 15 iulie. Toate aceste detalii, precum și cauza pentru care tinerii din echipa „Cluj 2015” încurajează donațiile în cadrul petrecerii, vor fi anunțate pe pagina de facebook a proiectului Day 15.
„Principiile multiculturalității promovate de Capitala Europeană a Tineretului sunt în mintea noastră și în acest proiect. Astfel, dat fiind că Day 15 iulie coincide cu Ziua Mandela (18 iulie), am dorit sa creăm un proiect prin care să atragem atenția într-un mod inedit asupra puterii tinerilor de a schimba lumea în bine. Pentru „Petrecerea din cer” vom realiza o instalație artistică specială, marcând astfel, în Capitala Europeană a Tineretului, Ziua Mandela”, a declarat Răzvan Luca, project manager Day 15.
„Atinge cerul” este un îndemn pe care ne dorim să îl adresăm împreună către 10 tineri clujeni merituoși, care au performanțe deosebite în activități extra-curiculare. Astfel, după nunta și petrecerea „din cer”, pe data de 19 iulie, clujenii, companii, locuitori ai orașului sau vizitatori, sunt invitați să ia parte la o masă gourmet într-un cadru cu totul inedit, la 50 de metri înălțime, pe platforma DITS.
Astfel, pe data de 19 iulie vor fi organizate 8 ridicări cu platforma „Dinner in the Sky”, contra cost. Cei interesați vor putea alege dintre trei tipuri de experiențe:
- Breakfast in the Sky – mic-dejun la înălțime, cu o durată de 30 de minute – 69 euro (2 urcări)
- Lunch in the Sky – prânz la înălțime, cu o durată de 45 de minute – 79 euro (2 urcări)
- Dinner in the Sky – cină la înălțime, cu o durată de o oră și acompaniementul muzical live al Alexandrei Violin – 99 de euro (4 urcări)
O parte din veniturile astfel colectate va fi acordată de Federația SHARE Cluj-Napoca sub formă de burse, pentru 10 elevi și studenți. În acest sens se va organiza un concurs cu metodologie clară și o comisie de selecție formată din persoane din mediul preuniversitar, universitar și cel non-formal.
Parteneri
Dinner In The Sky (DITS) reprezintă un concept unic ce permite ca un numar mare de persoane (în grupuri de cca. 22) să se bucure de diferite experiențe sociale, într-un cadru inedit, la o altitudine de peste 50m (echivalent al etajului 22 al unei clădiri). Vă invităm să aflați mai multe informații pe www.dinnerinthesky.ro.
FELBERMAYR – Partenerul principal al echipei Dinner In The Sky România, fac posibilă prezența macaralei DITS și în cea de a doua zi a evenimentului SHARE the Sky și astfel, contribuie semnificativ la bursele pe care tinerii le vor primi ca urmare a participării clujenilor, vizitatorilor sau companiilor la urcările contra cost din data de 19 iulie 2015. www.felbermayr.cc.
Cu peste 10 ani de activitate, Exclusiv Catering & Events a demonstrat că serviciile de catering, dar și cele de organizare a evenimentelor, pot fi ridicate la rang de artă. „În tot ceea ce facem, noi, cei de la Exclusiv Catering, ne dedicăm total, iar fiecare client este unic și special pentru noi. Ne recomandă numeroasele evenimente la care am participat, printre care putem menționa inaugurarea Cluj Arena, logistica proprie care poate satisface orice eveniment, 2 săli proprii de evenimente, decorurile, meniurile creative și nu în ultimul rând, experiența.”
Firesc, natural, de la sine, restaurantul Hugo este locul unde îți va plăcea să zăbovești. Cu o abordare inovativă, cosmopolită, o atmosferă relaxată și firească, Hugo e un loc care echilibrează aspecte funcționale cu bunul simț și bunul gust.