Program redus cu publicul la Evidența Populației din Primăria Cluj-Napoca

Începând de marți, 7 aprilie, Primăria Cluj-Napoca anunță modificarea programului de lucru cu publicul al Direcției de evidență a persoanelor.

Această direcție va funcționa de luni până vineri, în intervalul orar 10:00-14:00, pe întreaga perioadă de a stării de urgență. Sunt deschise publicului doar ghișeele de înregistrare a actelor de naștere pentru nou-născuți și cele privind depunerea actelor în vederea întocmirii cărților de identitate în locul celor pierdute, furate sau deteriorate, precum și ridicarea acestora.

În ceea ce privește Serviciul stare civilă – Compartimentul decese, nu mai este necesară deplasarea la ghișeu în vederea depunerii documentelor pentru înhumare. Primăria Cluj-Napoca corespondează direct cu instituțiile sanitare care au constatat decesele, adeverințele de înhumare se transmit prin email către aceste instituții, iar certificatele de deces vor fi eliberate după încheierea stării de urgență, pe bază de programare.

Măsura a fost luată pe întreaga perioadă de a stării de urgență, în conformitate cu radiograma emisă de Ministerul Afacerilor Interne, Direcția de evidența persoanelor și administrarea bazelor de date.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.