Rompetrol își extinde activitatea și are în plan deschiderea unor spălătorii în zona Clujului

Grupul KMG International, care controlează compania Rompetrol, are în strategie activarea de spălătorii auto în cadrul stațiilor sale, regiunea în care se află Clujul fiind pe lista investițiilor.

„În această perioadă dificilă, am reușit să ne protejăm angajații și clienții, dar și să ne continuăm investițiile și implicit, crearea de noi locuri de muncă și noi surse de finanțare a bugetelor locale și centrale”, a declarat Vlad Rusnac, Chief Marketing & Retail Officer al KMG International.g

Subsidiarele KMG au deschis, în perioada ianuarie – aprilie, 12 noi stații Rompetrol în România, Bulgaria și Georgia, atât proprii, cât și Partener și Expres. În următoarele două luni, ele și-au propus deschiderea a 11 noi unități în România.

Rompetrol Downstream, divizia de retail în România, și-a majorat rețeaua de distribuție cu șapte noi stații, la care se adaugă și două noi puncte de comercializare a gazului petrolier lichefiat. Rețeaua operată de companie pe plan intern se ridică la 395 de stații (153 proprii, 242 – Partener și Expres). 

Compania și-a extins gama de servicii și produse oferite clienților atât prin deschiderea a trei noi spălătorii auto în apropierea stațiilor sale din Cluj, Bistrița și Sfântu Gheorghe, implementarea în 25 de stații a serviciului cashback și prin încheierea unor parteneriate cu mari magazine online ca Emag și Elefant. 

Împreună cu Emag s-au instalat 25 de puncte de livrare Easybox în benzinăriile Rompetrol, iar cu Elefant s-au creat 25 puncte de vânzare prin care s-au introdus noi produse în portofoliul stațiilor (cosmetice, parfumuri, cărți și jocuri).

Pe fondul măsurilor de limitare a deplasărilor interne și internaționale și ulterior de instituire a stărilor de urgență în regiune, vânzările de carburanți prin stațiile Rompetrol au înregistrat un trend descendent de la mijlocul lunii martie, atât față de lunile anterioare, cât și față de perioada similară a anului trecut.

În aceste condiții, cele patru subsidiare de retail ale grupului au avut în primul trimestru al anului o creștere de 9% a volumelor comercializate în retail. În România – principala piață de desfacere, Rompetrol Downstream a consemnat o majorare cu 12% a vânzărilor de carburanți pe segmentul de retail.

Pe fondul răspândirii coronavirusului, subsidiarele grupului au implementat măsuri suplimentare pentru protejarea sănătății și creșterea siguranței angajaților și a clienților în benzinăriile Rompetrol. Principalii săi concurenți din România sunt Petrom, OMV, MOL, Lukoil, Socar.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.