Romtelecom şi Cosmote devin T-Mobile (Deutsche Telekom)

t-mobileConsiliul de Administratie al Romtelecom a aprobat marti rebrandingul companiei in T-Mobile (Deutsche Telekom), iar costurile cu acest proces s-ar ridica la 40 milioane de euro, a declarat o sursa apropiata acestui proces, citat de hotnews.ro.

Rebrandingul s-ar face atat pentru Romtelecom cat si pentru Cosmote, ambele companii controlate indirect de grupul german Deutsche Telekom.

Termenul estimat pentru finalizarea operatiunii de rebranding al celor doua companii este 12 septembrie, au declarat mai multe surse din piata.

Rebrandingul Romtelecom ar fi fost votat si de reprezentantii statului roman din CA-ul Romtelecom. Bugetul total al rebrandingului companiei de telefonie fixa ar fi de 10 milioane de euro, suma care include de la publicitate pana la remodelarea magazinelor.

Neamtul Nikolai Beckers, seful Romtelecom si Cosmote, a declarat in 5 iunie 2013, in prima sa conferinta de presa, de la preluarea mandatului, ca logica economica a fuziunii celor doua companii este evidenta si ca actionarii sunt in discutii constructive pe acest subiect, dar ca nu exista un cadru de timp stabilit. Incepand din septembrie 2013, cele doua companii au o echipa comuna de conducere.

Romtelecom si Cosmote au avut anul trecut venituri cumulate de peste 1,05 miliarde euro.

Mai exact, veniturile Romtelecom au fost de peste 609 milioane euro anul trecut, iar cele ale Cosmote Romania s-au situat la nivelul de 458 milioane euro, ambele companii avand scaderi usoare fata de 2012, arata raportul financiar al OTE Veniturile totale ale grupului OTE au scazut cu 6%, de la 4,33 miliarde euro, la 4,05 miliarde euro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.