Unde se duc 97% din potențialii clienți ai magazinelor online?

TeCOMM – eCommerce Conference&Expo Cluj-Napoca va avea tema principală „Power to the customers”, ceea ce înseamnă că succesul magazinelor online stă în mâinile consumatorului. În eCommerce, tendințele actuale subliniază cât de important este ca fiecare business online să pună accent pe profilul consumatorului, comportamentul și nevoile acestuia. În prezent, succesul în online este al business-urilor care reușesc să readucă și să fidelizeze clienții pe site-ul lor. Evenimentul va avea loc în 21-22 octombrie și este dedicat proprietarilor de magazine online și furnizorilor din domeniile conexe.

Karandeep Singh_TeCOMM ClujEmpowering Customer Using Big-Dataeste tema susținută în cadrul TeCOMM, eveniment marca Libero Events, de către Dr Karandeep Singh – Head of Analytics and Insights at Digital Annexe – agenție de marketing digital cu sediul în Londra, specializată în analytics, mobile app development, web development și web design.

Karandeep este profesionistul din UK cu +10 ani experiență în Digital Marketing și doctorat în Statistică, cel care a ajutat la generarea de câștiguri de mai multe milioane de euro pentru branduri la nivel mondial, cum ar fi Mercedes-Benz din UK și Telegraph Media Group.
Este specialist în strategii de digital analytics și data driven conversion optimisation (acquisition), cu o vastă experiență în prezentarea de strategii de analiză a datelor digitale în cadrul unor workshopuri, întâlniri și summituri la nivel global.

În prezentarea sa din cadrul TeCOMM, Karandeep Singh vine cu noi teorii privind optimizarea conversiilor folosind Google Analytics. Acesta va puncta în cadrul evenimentului subiecte precum Conversia celor care nu convertescdecat sa se concentreze pe cei 3% care convertesc in prezent, vor afla cum sa ii converteasca pe restul de 97% care nu convertesc. Informatii, nu Cifreanaliza informatiilor ascunse din spatele cifrelor (nu cifrele in sine) pot conduce la luarea de decizii realiste. Optimizarea Inovatoare – pentru a garanta succesul, trebuie sa faca mai mult decat o simpla optimizare”, afirmă Karandeep Singh.

În cele 2 zile de conferinta peste 40 de speakeri din cele mai mari agenții de eCommerce și magazine online din Europa și România, vor prezenta cele mai noi soluții pentru eCommerce.

Alaturi de Karandeep, si-au anuntat prezenta la eveniment si alti specialisti internationali si nationali, dintre care: Kath Pay (UK) – Managing Director Clould.IQ, Chloe Thomas (UK), –Founder eCommerce MasterPlan, Dragos Smeu Performance Manager Kubis, Mihaela Muresan – Marketing Manager IKEA, Gian Sharp – CEO UrgentCargus, Dan OstahieCEO Altex, Claudiu Farcas Manager ProfitShare, Remus Visan – CEO Paravion.

Cele mai noi informații despre eCommerce vor fi concentrate în 2 zile pline de panel-uri de discuții, keynote-uri și workshop-uri adresate proprietarilor de magazine online și furnizorilor din domeniu, agențiilor de web development, companiilor de IT și specialiștilor de marketing interesați de creșterea vizibilității în online rezultate măsurabille.

Înscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca (Grand Hotel Italia*****), ediția a 5-a, se fac pe www.cluj.tecomm.ro unde se va updata constant lista speakerilor și a agendei. Organizatorii au pregătit prețuri speciale care oferă participanților reduceri considerabile din prețul integral al biletelor, în funcție de perioada înscrierii.

TeCOMM Cluj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.