Agenţia clujeană de publicitate Vitrina Advertising a fost distinsă cu premiul de excelenţa la cea de-a X-a ediţie a Romanian PR Award, categoria „Kit de presă”, pentru proiectul „Operaţiunea Zacuscă Sharing”. Decernarea premiilor a avut loc joi seară, în cadrul unei gale desfăşurată la Palatul Parlamentului. Vitrina a fost singura agenţie premiată din afara Capitalei.
„Vitrina a fost nominalizată încă de la primele ediţii ale Romanian PR Award, o competiţie pe care o consider prestigioasă atât prin organizare, cât şi prin componenţa juriului.Faptul că avem în vitrina Vitrinei Gold-uri, Silver-uri, diplome de excelenţă de la acest eveniment nu poate decât să mă bucure şi dovedeşte că PR-ul Vitrina este apreciat la nivel naţional”, a declarat Mihaela Rus, director general Vitrina Advertising.
Proiectul în urma căruia Vitrina Advertising a primit diploma de excelenţă a avut drept scop diferenţierea agenţiei faţă de restul competitorilor şi întărirea poziţiei de agenţie creativă şi neconvenţională, capabilă să găsească soluţiile cele mai interesante şi eficiente în proiectele proprii şi implicit în ale clienţilor săi. În urma proiectului, peste 300 de jurnalişti clujeni din 43 de redacţii au degustat informaţiile conţinute în ineditul kit de presă distribuit de Vitrina Advertising. Campania popularizată online a adunat 754 de like-uri şi 139 de comentarii pe Facebook, având un reach de 4.063 utilizatori.