Alexandrion Grup și campania „Pur și Single Malț” au ajuns la iubitorii de whisky din Cluj

Alexandrion Grup, importatorul numărul 1 de single malt din România, a continuat aseară, 21 mai 2015, la Cluj-Napoca seria de evenimente unice de degustare din cadrul campaniei naționale PUR ȘI SINGLE MALT. Cele două gazde ale tasting-ului PUR ȘI SINGLE MALT au fost Cătălin Ștefănescu, moderatorul emisiunii Garantat 100% de la TVR 1 și pasionat de single malt, împreună cu Dragoș Mateescu, specialist in single malt.

Pur si Single Malt_16

Peste 150 de iubitori de whisky single malt din zona Transilvaniei au putut degusta la Cluj-Napoca în compania lui Cătălin Ștefănescu faimoasele single malt-uri: Glenfiddich, The Balvenie și Monkey Shoulder. Într-un mediu specific single malt-ului, cu decorul personalizat de la Casa Boema, participanții la eveniment au aflat istoria familiilor scoțiene care produc din generație în generație whisky single malt, au deprins pașii corecți în degustarea acestei băuturi rafinate și au putut învăța tradițiile care înconjoară whisky-urile single malt.

„Am știut că aici, la noi la Cluj-Napoca, există pasiune pentru single malt. Acest proiect, PUR ȘI SINGLE MALT este un proiect de pionierat, unic până acum în România, care îi va ajuta atât pe pasionați cât și pe noii inițiați să descopere rafinamentul unui single malt”, a declarat Cătălin Ștefănescu.

PUR ȘI SINGLE MALT este un proiect Alexandrion Grup – importatorul numărul 1 de single malt din România. Campania presupune o serie de întâlniri între iubitorii de whisky și Alexandrion Grup având ca scop crearea unei comunitati active si implicate de iubitori de single malt in România. Proiectul își propune educarea consumatorului român pentru ceea ce înseamnă un whisky de calitate – un whisky single malt. PUR ȘI SINGLE MALT și-a propus să aducă consumatorului român unele dintre cele mai importante single-malt-uri din lume: Glenfiddich, The Balvenie și Monkey Shoulder.

„Aceste whisky-uri single malt au fost degustate la Cluj-Napoca de către pasionații și iubitorii de single malt. Glenfiddich este pionierul categoriei de single malt și își merită poziția de lider în lume și în România. Evenimentul de tasting ne-a demonstrat încă o dată că există o comunitate unită în Transilvania pe care noi cei de la Alexandrion Grup o apreciem și o respectăm”, a declarat Nawaf Salameh, Președinte Alexandrion Grup.

Glenfiddich este cel mai bine vândut și cel mai premiat single malt din lume. Distileria Glenfiddich este cea care a schimbat lumea whisky-ului în anul 1963, creând o categorie nouă în industria băuturilor alcoolice – whisky-ul single malt.

The Balvenie este printre puținele whisky-uri din lume care mai păstrează toate procesele de producție in-house cu propriul orz cultivat și propria magazie de malțare. Îmbutelierea single malt-ului Balvenie a debutat la începutul secolului XX în anul 1920 și este procesul de producție este în intregime manual.

Monkey Shoulder este un triple single malt care combină trei single malt-uri de la trei distilerii diferite din zona Speyside: Glenfiddich, The Balvenie și Kininvie. Este 100% single malt, maturat in foste butoaie de Bourbon. Monkey Shoulder are o prezentare deosebită a ambalajului, trei maimute pe umarul sticlei, reprezentand cele 3 tipuri de malt.

Pentru următoarele săptămâni Alexandrion Grup continuă seria de tasting-uri PUR ȘI SINGLE MALT în alte orașe mari din România precum: Cluj-Napoca, Brașov, Sibiu, Timișoara și Constanța.

Printre invitații la eveniment au participat specialiști ai domeniului Horeca și Horeca High, reprezentanți ai managementului de distribuție single malt din zona Transilvania, autorități locale și reprezentanți ai presei din Cluj-Napoca care s-au dovedit cu toții iubitori si pasionați de single malt.

Pur si Single Malt_7

Pur si Single Malt_4

Pur si Single Malt_1

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.