Clujul, locul 2 pe ţară la numărul de comenzi de sărbători prin aplicaţia Clever Taxi!

Aplicația online Clever Taxi a înregistrat o creștere de 80% a comenzilor în decembrie, față de aceeași lună din 2017, iar numărul de comenzi zilnice a depășit pragul de 200.000, conform reprezentanților companiei.

Cei 20.000 de șoferi care prestează servicii de taxi la nivel național prin intermediul aplicației au efectuat în această perioadă 1 milion de curse, cele mai multe cereri fiind înregistrate în București, Cluj-Napoca, Brașov, Iași.

În decembrie, pasagerii au avut nevoie în medie de 4-5 încercări pentru a găsi o mașină, situație care reflectă dificultățile cu care infrastructura de mobilitate a orașelor se confruntă în principalele zone urbane din țară.

„Motivele care stau la baza acestei evoluții negative sunt traficul din ce în ce mai aglomerat, lipsa acută a locurilor de parcare în interiorul orașelor, totul în contextul evenimentelor specifice sărbătorilor de iarnă: goană după cadouri și cumpărături, dar și petrecerile de încheiere de an ale companiilor”, susțin reprezentanții Clever.

Serviciile de taxi asigură o rată de răspuns la comenzi inferioară cererii, consideră directorul general Andrei Frunză.

Prevederile legislației actuale impun o limitare artificială a autorizațiilor de taxi fără a ține cont de numărul real de locuitori sau nevoile actuale de mobilitate urbană. În 2019, realitatea pieței arată fundamental diferit, fapt care impune o actualizare a cadrului legal în direcția liberalizării pieței licențelor și dezvoltării de metode de transport alternativ care să complementeze opțiunile existente”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.