Descoperă AICI cea mai recomandată activitate pentru îmbunătățirea calității vieții tale, atât în plan fizic, cât și mental!

Știi deja că exercițiile fizice regulate au multe beneficii pentru sănătate. Însă, jogging-ul se încadrează și el în această categorie? Poate avea alergarea o influență pozitivă asupra sănătății și bunăstării tale? Sau singurul lucru cu care te poate ajuta sunt caloriile arse? Mai mult, nu este o activitate care dăunează articulațiilor și inimii?

Clar da! Joggingul este foarte bun pentru oricine, căci alergarea într-un ritm propriu te va ajuta să-ți antrenezi corpul, mintea și sistemul imunitar. Și ceea ce este cel mai important, poți oricând și oriunde să îți încalți adidașii pentru a profita de toate aceste beneficii. Poți opta pentru a asculta muzica preferată în căștile telefonului sau te poți bucura de sunetele naturii. Totuși, nu uita să-ți protejezi telefonul cu diferite modele de huse pentru Samsung galaxy s20 ultra, pentru a evita orice posibilitate de a-l distruge și, implicit, de a-ți strica ziua.

Descoperă cele mai importante beneficii ale joggingului pentru tine:

Efect antistres

Joggingul este modalitatea perfectă de a te distrage de la tot stresul și activitățile zilnice, de a te gândi la soluții pentru rezolvarea problemelor din viața ta sau chiar generarea de noi idei. Este cunoscut faptul că unii dintre cei mai bogați și influenți oameni ai planetei preferă acest tip de activitate, pentru a se relaxa și descoperi noi modalități de a-și dezvolta afacerile. Stimularea creativității se datorează în mare parte porției suplimentare de oxigen din sânge, acumulate în timpul alergării.

Performanță atletică bună

Corpul este inundat de oxigen atunci când alergi, iar când aceasta devine o activitate regulată, organismul va învăța cum să transporte oxigenul către mușchi, folosindu-l optim pentru creșterea performanțelor fizice. Acest lucru te va ajuta să câștigi energie și să devii mult mai agil, pe măsură ce alergi.

Creșterea calității somnului

Chiar și plimbările în aer liber pe pot ajuta să îți îmbunătățești calitatea somnului, dar atunci când alergi, totul va fi dus la un nivel mult mai mare. Dacă obișnuiești să faci jogging în mod regulat, trecerea de la o fază la alta a somnului va fi mult mai lină, iar acest lucru te va ajuta să te simți mult mai odihnit și proaspăt în fiecare dimineață.

Ceea ce nu trebuie să uiți, este faptul că trebuie să existe cel puțin patru ore între antrenament și culcare.

Sistem imunitar mai puternic

Pe lângă beneficiile fizice și psihice, sistemul imunitar va fi de asemenea întărit. Este recomandat să parcurgi săptămânal o distanță ce are un efect pozitiv asupra imunității. Dacă ai parte de antrenamente foarte intense, pe distanțe foarte mari, sistemul imunitar va fi mai slab pentru un anumit interval de timp după terminarea acestora. Ceea ce trebuie să faci în acest caz este să mănânci după fiecare alergare și să te odihnești suficient, pentru a te putea recupera.

Încredere în sine

Acesta poate fi unul dintre cele mai importante motive pentru care oamenii care se apucă de jogging continuă să aibă această activitate. Acel sentiment de a-ți atinge obiectivele sau de a le depăși  sunt esențiale. Creșterea performanțelor fizice, o piele mai frumoasă, o postură mai verticală, mai puțină grăsime corporală sau mușchi bine definiți: toate acestea îți oferă un sentiment de progres și îți oferă mult mai multă încredere în propria persoană. Și pe bună dreptate!

Chiar dacă acestea sunt doar câteva dintre cele mai importante beneficii ale alergării pentru tine, cercetările arată că jogging-ul contribuie la un optimism sănătos și reduce riscul apariției diferitelor tipuri de boli. Prin urmare, tu ce scuze ai pentru a nu alege să îți îmbunătățești calitatea vieții, atât fizic, cât și mental?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.