Lidl continuă campaniile de donații la casele de marcat: 65.000 de euro pentru Ajungem MARI şi o nouă inițiativă pentru asociația MagiCAMP

În urma campaniei de donații la casele de marcat din magazinele Lidl, dedicată susținerii programului educațional „Ajungem MARI”, s-a colectat cu ajutorul clienților și al companiei un total de fonduri de 65.000 de euro. Eforturile retailerului de a susține organizațiile ce dezvoltă proiecte în scopuri umanitare continuă cu o nouă campanie. Astfel, în perioada mai-august 2016, românii vor putea dona pentru a le oferi o nouă șansă la bucurie copiilor cu afecțiuni oncologice din Asociația MagiCAMP.

LidlRezultatele campaniei „Ajungem Mari”

Începând cu luna ianuarie 2016, până în luna mai, în toate magazinele Lidl din țară s-a putut dona pentru a susține dezvoltarea programului educațional „Ajungem MARI”, care oferă grupurilor de persoane vulnerabile accesul la domenii cheie ale societății, precum educația și drepturile omului. Suma de 65.000 de euro, colectată cu ajutorul clienților și angajaților Lidl, dar și printr-o donație a companiei, va face posibilă sprijinirea pe termen lung a copiilor și tinerilor din centre de plasament și medii defavorizate pentru a ajunge MARI, adulți responsabili și independenți.

„Ne bucurăm că i-am putut avea alături pe clienții și angajații Lidl în lupta pentru un viitor mai bun pentru copiii și tinerii din centre de plasament. Sprijinul Lidl vine într-un moment deosebit de important pentru programul Ajungem MARI: împlinirea a 2 ani în care activitatea s-a extins în 25 de județe și, până în acest moment, 2500 de voluntari au susținut constant cursuri și ateliere educative pentru 2000 de copii. Vom putea dezvolta de acum mai multe ateliere prin care îi vom ajuta pe cei mici să-și recapete încrederea în sine și să lupte mai departe. Vă mulțumim și vă invităm și pe dumneavoastră să Ajungem MARI împreună”, a spus Iarina Ștefănescu, director și fondator Ajungem MARI.

„Continuăm să dezvoltăm astfel de campanii, atât pentru a oferi o soluție nevoilor acute ale societății, cât și pentru faptul că am observat dorința românilor de a se implica activ în proiectele dezvoltate în acest sens. Așadar, le mulțumim clienților și angajaților Lidl pentru susținerea acordată în cadrul campaniei „Ajungem MARI” și îi invităm să pornim împreună în inițiativa de a sprijini taberele MagiCAMP. Haideți să dăruim bucuria jocului copiilor care suferă de afecțiuni oncologice și să le oferim șansa de a zâmbi din nou”, a spus Maria Pârvuleasa, PR&CSR Manager Lidl România.

Lidl continuă seria de campanii de donație la casele de marcat, susținând  Asociația MagiCAMP

„Prin MagiCAMP dorim să le oferim copiilor cu afecțiuni oncologice șansa de a-și trăi copilăria într-un mod normal, să își recapete încrederea în ei, puterea de a lupta și motivația de a merge înainte. Reușim acest lucru prin intermediul taberelor speciale, pline de aventuri și povești, pentru că noi credem că cele mai dificile momente pot fi depășite prin joacă. Desigur, beneficiem de supravegherea atentă a medicilor oncopediatri, care sunt pregătiți să le ofere celor mici asistența necesară. Acum, cu sprijinul dumneavoastră, clienții Lidl, vom putea susține și mai mulți copii în procesul de a-și recăpăta forțele și de a se bucura din nou de viață, de frumos”, povestește Mihaela Călinoiu, director MagiCAMP.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.