Mersul la cumparaturi reprezinta una dintre marile pasiuni ale femeilor, o adevarata placere vinovata pentru reprezentantele sexului frumos. E greu sa gasesti o femeie careia sa nu ii placa sa mearga la cumparaturi. O femeie nu are nevoie de un scop precis, ele considera mersul la cumparaturi ca pe un lucru care le destinde si le intinereste, cu toate ca la finalul unei sesiuni de cumparaturi nu isi gasesc nimic de cumparat.
Pentru un barbat, shopping-ul ii produce instant nervi si, probabil, un accident cerebral in mai putin de douazeci de minute, asta deoarece nu sunt construiti sa aiba rabdare la cumparaturi precum femeile, ei se simt frustrati intr-un magazin de imbracaminte, nu au rabdare sa urmeasca si sa petreaca zeci de minute in cautarea unor reduceri incaltaminte sau la imbracaminte care sa aiba un raport pret-calitate care sa le convina, iar in vreme ce ele probeaza zeci de haine si asteapta comentariile lor, ei incearca sa le grabeasca si sa ajunga cat mai rapid acasa.

Femeilor adora sa probeze cat mai multe haine, pentru ca acest lucru corespunde unui tipar mental – o gama emotionala si sentimentala la nivelul careia fiecare haina in parte reflecta de fapt o stare de spirit.
Hainele pentru barbati reflecta setarea tipic masculina a mintii acestuia – previzibila, conservatoare si cu un scop precis. Iti poti da seama foarte usor cand un barbat si-a lasat iubita sau nevasta sa ii cumpere haine pentru ca, de obicei, un barbat care se imbraca bine lasa o femeie sa ii cumpere haine. Potrivit unor studii de specialitate, unul din opt barbati nu disting culorile si majoritatea asorteaza cu greu modelele. De asemenea, iti poti da seama la fel de usor cand un barbat este burlac. Motivarea unui barbat sa mearga la cumparaturi tine de criterii foarte clare: culori, dimensiuni, marci, stiluri. Unui barbat trebuie sa ii precizezi unde sa mearga la cumparaturi si cat dureaza. Furnizandu-i asemenea obiective, veti observa ca barbatul va fi de-a dreptul entuziasmat sa mearga la cumparaturi, sunt de parere specialistii.
Tot specialistii sunt de parere ca shopping-ul ajuta o persoana sa-si imbunatateasca conditia fizica, considerand ca mersul la cumparaturi este un factor care ajuta la imbunatatirea sanatatii. Conform unui studiu, 17% din cei intervievati au facut cumparaturi zilnic, 22% – intre 2 si 4 ori pe saptamana – 13% – doar o data pe saptamana si 48% – mult mai putin decat ceilalti.
„Cheia constă în faptul că mersul la cumpărături reprezintă o activitate fizică care creează plăcere şi permite socializarea”, susţin cercetătorii.
Majoritatea femeilor ard, in medie, la cumparaturi, aproape 48.000 de calori, indiferent ca isi cauta haine, mancare sau merg doar pana la magazinul din coltul blocului. Peste jumatate dintre cele 3.000 de femei chestionate pentru un studiu de piata au admis ca se simt mai obosite dupa ce merg la cumparaturi decat atunci cand se intorc de la sala.
Acest articol are caracter advertorial
adevar graita!!!