O clujeanca nemultumita de atitudinea unei casierite RATUC, sesizeaza Primaria

statie autobuz cluj
foto arhiva eClujeanul

Nemultumita de atitudinea unei casierite RATUC, o clujeanca a postat o sesizare prin intermediul portalului domnuleprimar.ro, destinata Primariei Municipiului Cluj-Napoca.

„Va scriu acest e-mail pentru a va sesiza comportamentul nepotrivit al unei casierite RATUC, RATUC fiind in subordinea Primariei Cluj-Napoca. Ieri, 16.07.2013, aflata fiind la punctul de cumparare bilete RATUC de pe strada 21 Decembrie 1989 (vis-a-vis de Piata Marasti, in proximitatea farmaciei Remedium si a magazinului Profi) am intrebat politicos una dintre casierite unde este afisat programul de circulatie al 24 B (nu era afisat pe peretele casieriei). Doamna a aratat semne vizibile de enervare si mi-a indicat incruntata cu degetul geamul casieriei. Am cautat iar orarul autobuzului, dar nu era afisat, astfel ca mi-am permis sa ii spun ca nu este afisat. Doamna s-a enervat si mai tare si a inceput sa tipe la mine, moment in care am ridicat si eu vocea. Am rugat-o sa imi spuna numele ei pentru a depune o reclamatie (nu purta legitimatie), dar a refuzat sa o faca, spunand ca nu am de ce sa ii fac reclamatie. Am insistat sa imi dea numele ei, dar fara niciun rezultat. Doamna casierita avea in jur de 50-55 de ani si era in tura marti, 16 iulie 2013 la ora 16:00 la punctul de vanzare bilete RATUC de pe strada 21 Decembrie 1989 (vis-a-vis de statia Piata Marasti)”, se arata in sesizarea postata de Liana Precup.

Nu este prima data cand am avut de-a face cu casieritele RATUC

„Nu este prima data cand am avut de-a face cu casierite RATUC nepolitiocoase, incruntate, agresive verbal, nepasatoare, insa aceasta este prima data cand am facut o reclamatie. Imi pare rau ca in 2013, pe punctul de a avea un oras- capitala europeana, comportamentul casieritelor RATUC fata de clienti este acelasi. Am o sugestie (fara urma de ironie): va rog angajati persoane mai tinere sau cel putin obligati-le sa urmeze un curs de Relatii cu Publicul, sau cel mai bine, amplasati tonomate cu bilete RATUC, sa nu mai fim nevoiti sa le deranjam pe doamnele casierite cu intrebari sau achizitii de bilete. Sunt vesnic nervoase, nemultumite si incruntate; nu poti sa indraznesti sa cumperi un bilet folosind o bacnota 50 de lei pentru ca fac scandal ca nu au cum sa-ti dea rest (mi s-a intamplat de cateva ori).

Ma astept ca de la o companie de prestigiul RATUC intr-un oras european sa aiba casierite mai amabile, mai putin nervoase si asociale, ele sunt imaginea RATUC, ar trebui sa reflecte valorile companiei, insa ele nu fac decat sa perpetueze o imagine negativa.

Am trimis o reclamatie si catre RATUC. Va rog sa luati masuri impotriva angajatilor RATUC care au un comportament nepotrivit fata de clujeni, s-au facut atatea petitii si atatea sesizari insa fara rezultat. Am ajuns sa-mi fie groaza sa mai cumpar un bilet sau sa intreb ceva legat de programul sau traseul unui autobuz RATUC din cauza atitudinii majoritatii casieritelor RATUC”.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.