Vineri seara, 13 noiembrie, Biserica Reformată de pe strada Kogălniceanu a fost gazda unei prezentări de modă inedite, în cadrul evenimentului ZAIN Design Expressions, la care au luat parte peste 450 de persoane, designeri, studenți și clujeni pasionați de modă.
Prezentarea a fost deschisă de colecțiile de toamnă-iarnă masculine semnate de tânăra designeriță Irina Voinea, care au fost prezentate de 22 de modele selecționate de Ana Sidor-Crișan, iar apoi au intrat în scenă colecțiile feminine semnate de Ovidiu Pop. Totul s-a desfășurat pe un fond muzical asigurat de soprana Simona Băltog, acompaniată de Adela Bihari.
Colecția IVY este un brand bărbătesc care a luat naștere în 2012, după ce designer-ul Irina Voinea a absolvit University for the Creatve Arts din Marea Britanie. Produsele create sub acest brand sunt made-to-measure, gândite special pentru fiecare client în parte. Dorința designer-ului este să ajute bărbații să își construiască propriul stil, îndemnându-i astfel să prindă curaj în a se descoperi pe sine.
Irina Voinea consideră că „hainele și stilul sunt doar o extensie a personalității fiecăruia”. IVY tinde către reinterpretarea clasicului și dezvoltarea tiparelor tradiționale. Formele geometrice regăsite în design-uri dau o estetică edgy brand-ului și accentuează în același timp silueta.
Semnificație și impact vizual, atmosferă, artă și seducție, sunt cuvintele definitorii ale brandului Ovidiu Pop. ADN-ul său se plasează la confluența dintre artă și design, fiind o expresie a faptului că cele două arte se condiționează și presupun reciproc. Materialele și culoarea sunt instrumentele, influențele aparțin expresionismului abstract, iar tușele impetuoase reprezintă limbajul plastic al unui designer-artist.
Evenimentul s-a încheiat cu un cocktail la Expoziția Centrală, în Piața Ștefan cel Mare nr. 18.
Mai multe fotografii de la eveniment pot fi văzute AICI.